Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kjæresten

Hvordan har han fått såret? Det er forskjell på et sår som kommer av soppinfeksjon eller lignende, og en fysisk rift f.eks. Har selv opplevd å få en rimelig kraftig rift p.g.a en spiral - det ble imidlertid bra igjen etter noen dager.

"........................."

hei igjen. det vet han ikke hvordan han har fått det, det var plutselig bare dær en dag. men jeg har fått soppinfeksjon,så da kan han sikkert å ha fått det..

Gjest Pricilla

hei igjen. det vet han ikke hvordan han har fått det, det var plutselig bare dær en dag. men jeg har fått soppinfeksjon,så da kan han sikkert å ha fått det..

Har han sjekket seg for herpes???

Sår på intime steder man ikke vet hvorfor er der bør sjekkes..

Gjest kjæresten

Har han sjekket seg for herpes???

Sår på intime steder man ikke vet hvorfor er der bør sjekkes..

hva kan det komme av, herpes? sex eller? om det er sex så har han ikke det, for jeg og han har sjekket oss og vi har ikke hadd sex med andre etter den tetsen..

men andre ord vi er fortsatt ilag og har ikke vært utro :)

fuji1365380447

hva kan det komme av, herpes? sex eller? om det er sex så har han ikke det, for jeg og han har sjekket oss og vi har ikke hadd sex med andre etter den tetsen..

men andre ord vi er fortsatt ilag og har ikke vært utro :)

Han kan ha hatt herpes fra før dere ble sammen, uten at det kom frem på noen tester.

Herpes er vanskelig å påvise når det ikke er i utbrudd.

Så selv om du vet at han ikke har sex med andre enn deg, så kan herpes ligge latent i kroppen - det er et virus vet du, og utbrudd behøver ikke komme ofte.

Annonse

Gjest kjæresten

Han kan ha hatt herpes fra før dere ble sammen, uten at det kom frem på noen tester.

Herpes er vanskelig å påvise når det ikke er i utbrudd.

Så selv om du vet at han ikke har sex med andre enn deg, så kan herpes ligge latent i kroppen - det er et virus vet du, og utbrudd behøver ikke komme ofte.

ok, skjønner.. men, hva gjør han med det? er litt uviten på herpes osv :(

fuji1365380447

ok, skjønner.. men, hva gjør han med det? er litt uviten på herpes osv :(

Jeg sier ikke at det nødvendigvis ER herpes, jeg sier bare at det KAN være det selv om dere har testet dere.

Få ham til å gå til legen da vel, og fortell om såret.

Herpes er litt kjipt fordi det ikke finnes medisiner for å bli kvitt det. Det er et virus, og har du først fått det, så har du det resten av livet. Og når det er i utbrudd (med sår) så smitter det...

Kom dere til legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...