Tenker24 Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Jeg har hatt problemer medd tørrhet og kløe i underlivet i nesten ett år nå. Jeg byttet p-piller for 4 måneder siden, og hadde da et opphold uten p-piller.. Jeg la merke til at fuktigheten økte, og nå er jeg like tørr igjen. Jeg er 25, og min mor hadde underlivskreft, så jeg er bekymret for å bruke salver med østrogen. Naa bruker jeg 98 % aloe vera for fuktighets skyld. Det blir veldig sårt etter (og noen ganger under) samleie, selv om jeg bruker glide-krem. Kan noen gi meg ett godt råd? 0 Siter
tiliti Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Forsøk Replens. "Replens hormonfri gel Replens er en hormonfri, vannbasert gel som etter applikasjon absorberes i skjedeveggen og derfra langsomt avgir vann til det omkringliggende vevet. En applikasjon holder skjeden fuktig i inntil tre døgn. Pris for 10 doser: Kr 91,-, 3 stk. Kr. 36,50" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.