Gå til innhold

Er jeg den rette for han når ....

Anbefalte innlegg

han hver eneste lørdag han har barnefri skal på byn med gutta? Han spør meg ikke om jeg vil være med heller.. så i kveld sitter jeg her da, og lurer på hva jeg skal finne på, får vel ta meg en tur på besøk til en venninne..

"Sånn var eksen min også det siste året når det gikk skitt mellom oss" sier venninnen min..

Han sier han elsker meg, og at det er meg han vil ha..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140863-er-jeg-den-rette-for-han-n%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo være den rette for ham for det. utifra sånn jeg kjenner gutters tankegang (ikke alle- for all del) men noen da, er at hvis han er mye sammen med deg i uka, så tenker han kanskje at lørdagen er en fin dag å være sammen med gutta på. Og når du sier barnefri, så regner jeg med at han da går ut med gutta hver 2 lørdag? Det er ikke så mye tid å bruke med kompiser syns jeg. Det er bare det at det er lørdag liksom, og den dagen er opplest og vedtatt at enten skal man feste eller se på hodejegerne med familien.

Foreslå å reise bort- da har du ham jo hele helgen. Dessuten får jo du masse tid til å være sammen med venninner og gjøre som du selv vil....

Gjest båjga

jeg tror nok at jeg skjønner hva du mener. du tenker nok at lørdag er en avslappende dag siden det eer helg, og du nok ønkser å kose deg med han alene? lage noe å spise osv. du kan jo spørre han om hva han selv mener, om dere ikke kan forandre litt på det. at han går ut en annen dag. si at du vil ha en kveld med han alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...