Gå til innhold

Hvorfor reagerer jeg sånn?

Anbefalte innlegg

Gjest hjeeelp

Hei! Er ei jente på 19 år, og bør egentlig ha det ganske deilig! Min store forelskelse er nemlig blitt gjengjeldt! Men likevel, selv om jeg er utrolig forelska i han gutten, hver gang han tar på meg eller hinter til at han vil snakke med meg (alene), friker jeg helt ut! Jeg bare orker ikke tanken på det.... Når jeg er hjemme og tenker på han og hvor fint det ville vært å kysse han osv, syns jg det hele må være perfekt... men likevel, hver eneste gang han prøver og holde meg i hånda eller trekke meg intil seg, så går jeg vekk eller trekker meg unna... jeg har jo egentlig veldig lyst til å bli tatt på, men jeg klarer ikke tenke klart og får bare lyst til å springe vekk! Hvorfor har jeg det sånn??

jeg har ikke blitt misbrukt eller tvunget til noe som helst på noen måter i det hele tatt, så grunnen er ikke noe sånt! Er det noe som har opplevd det samme, men som har kommet over det? Jeg føler meg som en skikkelig særing, hvis jeg snakker med venninner om det, bare sier de jeg må slutte å klage, jeg har sjans på den drømmetypen....

jeg trenger litt råd, selv om det ikke er det helt store problemet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140866-hvorfor-reagerer-jeg-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nannaBanan

jeg har ikke opplevd det samme. men om du ikke er fornøyd med deg selv kan det påvirke tankegangen din. er han veldig frampå? om han er det så kan det være lett å få grøsset gjennom kroppen. altfor frampå gutter er ikke bra.

jeg synes du bør finne deg noen seriøse du kan prate med. om du går på skole finnes det jo alltid en helsesøster du kan ta kontakt med.

det er viktig å være trygg på seg selv. jeg tror det kan ligge psykisk. vanskelig for meg å si egentlig, men tenk deg om hvorfor det kan ha seg sånn at du reagere slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...