Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Orphan
Skrevet

Hvorfor er det siste mer legitimt enn det første?

Gjest papirtiger
Skrevet

Er det mer legitimt?

Men hvis det er det, så er det fordi slike som deg opprettholder den meningen.

Gjest Orphan
Skrevet

Er det mer legitimt?

Men hvis det er det, så er det fordi slike som deg opprettholder den meningen.

Slike som meg? Pussig.

Skrevet

sikkert fordi det er lettere å bruke dildoen sammen? det sies jo at mannen bør friste med at "tenk deg at jeg gav deg oralsex og støtet inni deg samtidig" om han vil prøve en dildo på kjæresten sin...

Clue1365380406
Skrevet

Er det ikke tungvint og mye styr med ei sånn dokke, da?

Forresten er det riktigere å sammenligne en dildo med en sjømannsbrud, altså kunstig vagina (uten en hel kropp med).

Synes ikke det ene er mer legalt enn det andre da. Jeg har mine vibratorer, og mannen har sjømannsbrud. Leketøy for oss!

Skrevet

Enig som en annen sa at dildo heller bør sammenlignes med sjømannsbrud...

Og begge disse to må jo stilles på lik linje når det gjelder bruk av mekanikk istedenfor å ta hånden fatt.

Men slike dokker..... må si at jeg flirer ved tanken på synet av en mann som ligger oppå en Barbara og peiser ivei! Virker både komisk og patetisk på meg, men det er nå min mening! *S*

Gjest har ingen, vil ikke ha
Skrevet

Sex dukker finnes jo for kvinner også. Og de likestilles.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Fordi disse sex-dukkene ser fullstendig idiotiske ut, kanskje?

petter smart
Skrevet

De hadde et program på NRK for noen uker siden, fra USA. Der besøkte de en fabrikk som laget luksus-oppblåsbare dukker. De kostet rundt 40 000 - 50 000 kr stykket, men var håndlaget og så rimelig ekte ut.

Hver sin lyst.

Gjest Orphan
Skrevet

De hadde et program på NRK for noen uker siden, fra USA. Der besøkte de en fabrikk som laget luksus-oppblåsbare dukker. De kostet rundt 40 000 - 50 000 kr stykket, men var håndlaget og så rimelig ekte ut.

Hver sin lyst.

Hehe, jeg så en norsk side som formidlet disse. De tok ca. 60000,- pr. dokke. Bildene så nesten ekte ut (du skjønner hva jeg mener).

Gjest Orphan
Skrevet

Tja.. Kanskje et bra svar, men ikke helt hva jeg var ute etter. Takk likevel.

Gjest klassifiseringseksperten
Skrevet

Komisk-sørgelig med stor dukke i senga til en voksen mann? De fleste vokser fra kosedyr og dukker rundt 4-10-årsalderen.

Dildoen er ren kuk-etterligning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...