Gå til innhold

Null kontroll over penis

Anbefalte innlegg

Gjest Molido

Det er utrolig flaut. Kan snakke med ei jente og hvis hun gir meg en klem eller no, så får jeg ereksjon med en gang. Jeg er ikke engang opphisset. Det er som penisen min lever sitt eget liv. Jeg prøver å tenke på noe annet, men det hjelper ikke.

Et av mine mareritt er at jeg får dame og når hun kysser meg når vi er ute så får jeg "stå", og alle ser det.

Argh! På grensen til irriterende detta!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140978-null-kontroll-over-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

trodde peniser stort sett levde sitt eget liv, jeg! Hvis ikke eier'n bruker særlig energi på å holde kontroll .

Men det sprøs hvor gammel du er. Jo yngre, jo dårligere kontroll. Du deler skjebne med 50% av mennekser ellers..

Gjest Molido

trodde peniser stort sett levde sitt eget liv, jeg! Hvis ikke eier'n bruker særlig energi på å holde kontroll .

Men det sprøs hvor gammel du er. Jo yngre, jo dårligere kontroll. Du deler skjebne med 50% av mennekser ellers..

Nja...jeg har ikke spurt andre gutter, men jeg tror de fleste har en viss kontroll over penisen.

Her er et eksempel. Ei av de jeg bor med liker å varme føttene sine under låret mitt når vi sitter på sofaen. Det er ikke no seksuelt, og jeg tenner ikke på henne i det hele tatt! Men likevel så kjenner jeg at jeg får en viss ereksjon :-/

Noen ganger kan en lang klem være nok.

Jeg er 21 år gammel forresten. Tror jeg er sånn fordi jeg ikke har hatt så mye erfaring med jenter, så jeg vet liksom ikke helt å kontrollere megselv. Bare min teori...

Annonse

Gjest IngenLurerDenneGutten

Du trenger i det minste ikke å bekymre deg når du er ute med ei jente, og plutselig står den opp og alle kan se det *flau*

Det har ikke skjedd før, men det er det jeg er veldig redd for.

*sukk* det der med jenter overlater jeg til deg, eldstedatter er mye eldre enn deg:-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Nja...jeg har ikke spurt andre gutter, men jeg tror de fleste har en viss kontroll over penisen.

Her er et eksempel. Ei av de jeg bor med liker å varme føttene sine under låret mitt når vi sitter på sofaen. Det er ikke no seksuelt, og jeg tenner ikke på henne i det hele tatt! Men likevel så kjenner jeg at jeg får en viss ereksjon :-/

Noen ganger kan en lang klem være nok.

Jeg er 21 år gammel forresten. Tror jeg er sånn fordi jeg ikke har hatt så mye erfaring med jenter, så jeg vet liksom ikke helt å kontrollere megselv. Bare min teori...

synes det høres helt normalt ut, jeg. Men det blir nok enklere etterhvert som du har mere erfa.

En annen ting er det jeg opplevde som konfirmant: dengang var det undervisning for jegner og gutter separat. Og i jentegruppen stilte presten opp hver uke med stå under buksa! Han var middelaldrende. Det synes jeg var over streken!

Men jeg husker en kjæreste jeg hadde da jeg var 19, jeg kan aldri huske jeg så ham uten bulk på buksen, og vi var sammen i flere måneder.

Synes ikke du skal være så flau jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...