Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest søster33

Så gikk det ikke denne siste gangen heller for lillesøstera mi.Det er fryktelig vondt, en kjempestor sorg. Jeg har selv vært så heldig og få et barn, og hadde slik lyst til at hun skulle få oppleve det samme. I dag har jeg grått en masse. Mest for henne, men jeg kjenner at det utløste en smerte som har med min situasjon også. Jeg har alltid ønsket meg mange barn, men etter mange år med veldig alvorlige bekkenproblemer, ble det ganske fort opplagt at jeg ikke kan få flere. Både jeg og søstera mi vet jo med fornuften at det ikke er noe vi kan noe for. Men det er lett og føle seg mislykket . Jeg synes det er så ufattelig trist at jeg ikke kan gi sønnen min søsken, og mannen min flere barn. Han sier selvfølgelig ikke noe om det, men jeg vet jo at han hadde ønsket seg en stor familie. Og gutten min kaller ofte katten vår for lillesøstera si.Søstera mi sa i dag at hun hater kroppen sin for å svikte henne, og det kjenner jeg meg så godt igjen i. Jeg håper ingen føler seg støtt over min sorg over ikke å få flere barn,siden jeg er så heldig å ha fått ett. Det er selvfølgelig ikke min mening.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140982-s%C3%B8ster33/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei søster33

Så trist at det ble bare ett barn på deg. Selv om du har et fra før er det trist å ikke kunne få alle de barna man ønsker seg. Men regner med at det er ei skikkelig gulljente eller en gullgutt:)

Kjempesnill du er med din søster. Hun er heldig som har deg som kan støtte henne i en vanskelig situasjon.

Lykke til videre til dere begge:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140982-s%C3%B8ster33/#findComment-885074
Del på andre sider

Så trist å høre. Jeg vet hvordan hun har det, for jeg har selv hatt 3 mislykkede IVF-forsøk. Nå har vi heldigvis klart å bli gravide på egen hånd, men det tok 7 år - så tro meg; jeg vet hva de sliter med.

Har de (ev. dere også) vurdert adopsjon? Det er en flott måte å få barn på, ev. søsken til den lille gutten din. Hvis det er noe dere kunne tenke dere, så er det lurt å starte så tidlig som mulig, for det er en laaaaaang prosess - kan ta opp til 2-3 år.

Uansett hva dere bestemmer dere for, så ønsker jeg lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140982-s%C3%B8ster33/#findComment-885100
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...