Gå til innhold

Kyss på munn av sjefen som velkomshilsen, vanlig ?

Anbefalte innlegg

Jeg klandrer ikke han for at hun har gjort det. Men når han selv synes det er spesielt og mener at kyss er forbeholdt kjæresten, det har han sagt tidligere, fordi han synes det er rart å gi meg klem, fordi det er forbeholdt venninner og venner¨, han vil heller gi meg kyss, så burde han vel etter første gangs overraskelse kunne satt en stopper for at det gjentok seg neste gang ?

Det er vel ikke slik at man bare må godta det fordi hun vil ? Det går vel litt på å sette grenser og, og respekt for meg også synes jeg.

Det er sjefen hans og det vi snakker om er vel et "suss på leppene" - og ikke et "ordentlig" kyss?

Da synes jeg du burde kunne akseptere det, så fremt han kan det - og det er noe som gjelder for alle hennes ansatte, og ikke bare han.

For meg virker det som en "storm i ett vannglass" på linje med hvor man klemmer på tannpastatuben.....

Da er det ikke tannpastatuben som er problemet, men noe helt annet. Og så bruker man bare den "saken" for å få ut følelser som ligger mye dypere.

Fortsetter under...

Clue1365380406

Det er sjefen hans og det vi snakker om er vel et "suss på leppene" - og ikke et "ordentlig" kyss?

Da synes jeg du burde kunne akseptere det, så fremt han kan det - og det er noe som gjelder for alle hennes ansatte, og ikke bare han.

For meg virker det som en "storm i ett vannglass" på linje med hvor man klemmer på tannpastatuben.....

Da er det ikke tannpastatuben som er problemet, men noe helt annet. Og så bruker man bare den "saken" for å få ut følelser som ligger mye dypere.

Ikke tale om at jeg ville godtatt at sjefen min skulle kysse meg på munnen.

Veldig pussig måte å omgås sine medarbeidere på.

Skjønner godt at du reagerer, men mannen din burde reagert mer. Det er jo han som blir utsatt for dette!

Angela1365380318

Dersom hun vet at han har deg og gjør dette med andre også, så har du nok lite å frykte.

Det er litt sært, men vanlige i enkelte kulturerer. Hun tar der kansje ille opp om han nevner det for henne, og er den sjagsen verdt å ta?

Gjest Månestråle65

Dersom hun vet at han har deg og gjør dette med andre også, så har du nok lite å frykte.

Det er litt sært, men vanlige i enkelte kulturerer. Hun tar der kansje ille opp om han nevner det for henne, og er den sjagsen verdt å ta?

Hun er ikke fra en annen kultur eller et annet land. Hun er helt norsk, og kommer fra Drammen. Hun vet at han er samboer med meg, og hun har selv mann og datter. Det er ikke det at jeg tror de har noe på gang eller å skjule. Jeg synes bare det er sært og dessuten forbeholdt oss to.

Gjest desolé

Hun er ikke fra en annen kultur eller et annet land. Hun er helt norsk, og kommer fra Drammen. Hun vet at han er samboer med meg, og hun har selv mann og datter. Det er ikke det at jeg tror de har noe på gang eller å skjule. Jeg synes bare det er sært og dessuten forbeholdt oss to.

Nåå, man vet aldri helt med folk fra Drammen...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...