Gjest Studenten (som ikke studerer engelsk) Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Hvordan ville du skrevet følgende på engelsk: Jeg trenger formelt sett 2 veiledere til mitt studium, og hørte fra NN at du var interessert i å være min 2. veileder. Vennligst signer på vedlagte skjema. Vennlig hilsen XX 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Dear Sir/Madam, In my place of study, we are formally required to have two supervisors. I heard from NN that you might be willing to act as my second supervisor. Should that be the case, I would appreciate if you would kindly fill in and return the attached form to me? Your sincerely, 0 Siter
Gjest Studenten (som ikke studerer engelsk) Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Dear Sir/Madam, In my place of study, we are formally required to have two supervisors. I heard from NN that you might be willing to act as my second supervisor. Should that be the case, I would appreciate if you would kindly fill in and return the attached form to me? Your sincerely, Takk for raskt svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.