Gå til innhold

Det er ikke nok bare å være snill...

Anbefalte innlegg

Gjest Deterbareemeg :)

Hei alle sammen :)

Jeg har en god venn, kanskje bedre å si, han er en av bestevennene mine. Kjent han i over 9 år nå, begge er 26 år.

Problemet er at jeg tror vi nå liker begge samme jente eller jeg er ihvertfall åpen for henne hvis hun føler for et forhold med meg..

Jeg møtte henne i helga, han har kjent henne litt mer siden de jobber på samme kjøpesenter ingenting spesielt har skjedd enda.

jeg går ikke inn aktivt siden vil ikke risikere å kaste vrak på over 9 års vennskap, så jeg håper min venn lykkes egentlig og jeg kan legge disse følelsene mine bak meg.

Jeg vet han er veldig intressert i henne siden han stadig gir henne gaver som påskeegg, og skal hjelpe henne med alt, selvom hun nesten ikke trenger særlig hjelp, og hun sier hun ikke trenger det. Føler han "overkjører" henne med dette,vet han har vanskelig med å uttrykke seg på andre måter enn å gi gaver og tjenester.

Har brent seg på det før med å "gi" jenta ting og tjenester, til og med gitt flere tusen kroner!! Hjelper ikke det når en ikke klarer å lese signalene.

Hun forklarte han er veldig snill skikkelig snill,og synes synd på han p.g.a slemme jentene som hadde bedratt han, men med å bare gi gaver og tjenester, sørger for han bare å styrke et vennskap og ikke risikere å begi inn på et forhold ?

hva skal jeg gjøre ?

Takk for svar! :)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...