Gå til innhold

Anbefalte innlegg

moonlight22

Jeg er ei jente på 22 som har vært sammen med kjæresten i 3 år men vi har et problem.... Det tar så lang tid før det går for han at han blir sliten før han er ferdig derfor ender det alltid opp med at jeg må gi han oralsex eller onanere han til det går for han. Hva er galt??? Han har aldri problemer med å få den opp .Dette gjør meg forferdelig trist og jeg føler jeg ikke tenner han nok, selv om han sier det motsatte.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141049-det-g%C3%A5r-ikke-for-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Sånn er sambisen min også noen ganger.. Men en stilling tar innsvingen på 20 sek. Populært kalt "froggy" i heimen vår... : )

Han ligger på ryggen, og jeg sitter på han med føttene i madrassen og homper opp og ned som en frosk. : ) Det er hans favoritt... Han liker det særlig siden han får godt innsyn. prøv det da, ellers så kan du vel suge/runke han til det går, selv om det kan bli litt "kjedleig" i lengden.

nedre å være sånn enn en som kommer etter 10 sek. har nok ikkenoe med tenning å gjøre.. Noen trenger bare lengere tid, andre stillinger osv. - akkurat som hos jentene.

Sambisen gliser fra øre til øre når jeg setter meg i posisjon til froggy, hehe..

Gjest mannen med PC

jeg vil ikke tro at det har så mye med tenning å gjøre hvis han sier at det ikke er det selv...

Jeg slet selv med å komme en stund, helt til eg lærte meg å kontrollere PC-muskelen skikkelig. Dette gjør at jeg kan neste komme når jeg vil :)

Søk etter pcmuskelen her oppe til høyre, så er jeg sikker på at du finner noe fornuftig som ser sagt på dette forumet før....

Leste et sted at det kunne ha å gjøre med onaneringsvaner å gjøre. At om han er vant til å onanere hardt og raskt, så vil ikke vagina klare å gi den samme effekten. Det var da foreslått å endre onaneringsvanene, ta seg bedre tid og mykere langsommere bevegelser.

Et annet triks er å bruke lenger tid på forspillet. Suge ham, 69, onanere hverandre, bruke hender altså, før samleiet, han kan jo også bruke en hånd på seg selv før dere setter igang med samleie. Varme opp rett og slett. Da er det ikke sikkert det tar like lang tid, og han slipper å slite seg helt ut. En annen oppvarming kan være at du rir ham, og så går dere over til misjonær eksempel eller ham på knærne eller bakfra, når du blir utslitt...

Heldigvis trenger vi ofte lang tid før vi kommer, slik at det er en fordel at mannen holder lenge, eller så har vi mulighet å komme flere ganger, og dermed "utnytte" tiden... Men god oppvarming er smart så han ikke blir så sliten at han må gi opp før han kommer. Det er jo en liten skuffelse for oss også, når mannen ikke får utløsning.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...