Gå til innhold

Hasj og kåthet/orgamse

Anbefalte innlegg

Gjest smoke it

Jeg opplever at hasj kan forsterke både kåthet og orgasme. Det sises jo at hasj forbigående senker libidoen, og det kan vel stemme i den forstand at det kanskje kan ta noe lengre tid å oppnå ereksjon, men når den først er der er den jo steinhard.

Andres opplevelser i forb. med hasj og sex? Hva sier jentene, opplever dere også at hasj kan forsterke orgasmen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141099-hasj-og-k%C3%A5thetorgamse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan kun fortelle at jeg har hatt en partner som brukte hasj rimelig ofte.

Han klarte omtrent ikke bli kåt om han ikke røykte først og han måtte gjerne se film også. Ille vet du, når gutten bare er rundt tredve år.

Så hasj kan nok muligens være morsomme greier i sin tid, men at det virker negativt etter en dels bruk er jeg overbevist om.

Hilsen...

Jeg kan kun fortelle at jeg har hatt en partner som brukte hasj rimelig ofte.

Han klarte omtrent ikke bli kåt om han ikke røykte først og han måtte gjerne se film også. Ille vet du, når gutten bare er rundt tredve år.

Så hasj kan nok muligens være morsomme greier i sin tid, men at det virker negativt etter en dels bruk er jeg overbevist om.

Hilsen...

Selfølgelig er det ikke bra med utstrakt og/eller overdrevent bruk. Om man drikker en flaske sprit om dagen blir neppe ting så mye bedre heller.

"......................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...