Gjest Anna K Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg er så lei av å kjøpe dyre, overprisede ansiktskremer. Ofte er de altfor parfyrmerte også. Kan noen anbefale en god og ikke altfor dyr? Trenger man egentlig antirynkekrem når man er 36? Virker de? 0 Siter
Freya Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Kremene fra Vichy som du får kjøpt på apoteket er veldig gode. Det eneste som er dumt er at de er utsolgt for den nye Normaderm-kremen. Har lett på alle apotek jeg har vært innom. Og jeg som fikk så fin hud av den! Jaja, sukk... 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Kremene fra Vichy som du får kjøpt på apoteket er veldig gode. Det eneste som er dumt er at de er utsolgt for den nye Normaderm-kremen. Har lett på alle apotek jeg har vært innom. Og jeg som fikk så fin hud av den! Jaja, sukk... jJeg synes at kremene fra vichy på apoteket blir altfor dyre. Man bruker dem opp på et blunk. Selv bruker jeg Kanebo sine kremer, og selv om de er steindyre i innkjøp er de veldig gode og drøye som bare det. Innimellom bruker jeg Loreal sine kremer og da den for antirynking. Under 100 kr på rema. Det er den beste av billigkremene synes jeg. 0 Siter
Gjest siwidi Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Jeg kjøper en krem på helsekosten som er fra australia og har bare naturlige midler. Masse te-tre, bl.a noe som gjør at den lukter litt sterkt, men det vender man seg til raskt. Den koster 1/3 del av hva kremene koster ellers... 0 Siter
Minigullet Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Nei du trenger ikke rynkekrem, emn en god fet krem er ok. Kjøp a-creme på helsekost/apotek. Den er kjempegod og ikke dyr! Du kan bruke den i ansiktet, på ungene, til kuldekrem og you name it. 0 Siter
darma Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Jeg bruker Jojoba, daily hydrating moisture cream fra Bodyshop. Billigere kan man ikke få det... Under 100-lappen for en boks. Den er mild og fin for blandet hud. Smører om morgenen og holder hele dagen!! (Alle andre kremer svir hos meg) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 jJeg synes at kremene fra vichy på apoteket blir altfor dyre. Man bruker dem opp på et blunk. Selv bruker jeg Kanebo sine kremer, og selv om de er steindyre i innkjøp er de veldig gode og drøye som bare det. Innimellom bruker jeg Loreal sine kremer og da den for antirynking. Under 100 kr på rema. Det er den beste av billigkremene synes jeg. Loreal og Vichy er i prinsippet det samme. Vichy er apotekvarianten.. Clinique har den beste fuktighetskremen jeg vet om. Parfymefri og ikke fettete. Dramatically different heter den. 0 Siter
Freya Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Loreal og Vichy er i prinsippet det samme. Vichy er apotekvarianten.. Clinique har den beste fuktighetskremen jeg vet om. Parfymefri og ikke fettete. Dramatically different heter den. Er den fra Clinique noe ala det samme som Vichys Normaderm? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Er den fra Clinique noe ala det samme som Vichys Normaderm? Har ikke prøvd den du nevner fra Vichy, men har bare dårlige erfaringer med det merket. Det jeg liker spesielt med Clinique er at alle produktene er parfymefri. Det er mange fuktighetskremer og sminke, dyre og billige, som burde vært merket med "sterkt allergifremkallende". 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg bruker ganske enkelt vaseline intensive care sin fuktighetskrem (den hvite flasken). Den bruker jeg til absolutt alt! Og den er hvertfall ikke dyr! Men hvis du vil ha en spesiell krem, er kanskje ikke den noe å anbeale.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.