Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

6

• Prozak

4

• soleil

3

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pricilla

Det hender det lukter litt av anus selv om man ikker har møkk der da. Til og med du forstår sikkert at selv om man tørker seg når man har bæsja så kan det være rester der, og man fiser jo også litt gjenom dagen.

Rompelukt, er den lukten som kan komme fra rompen, vanskelig å forstå? Behøver ikke være direkte møkk lukt.

Takk for et dårlig svar..

bare hyggelig!

Rumpelukt har i hvert fall aldri vært noe problem verken for meg eller mine partnere gjennom årene...

Gjest Pricilla

Hater de dårlige svarene til Pricilla bare, hun er alltid så spydig og ovenfra og ned holdning. Da greier jeg ikke la være å svare stygt.

var ikke spydig det vel! ; ) Fælt så fornærma da...

Jeg vet ikke hva rumpelukt er, og svarte etter mine erfaringer. Vi fiser ikke under sex, aldri hatt uhelle med det helelr - og jeg har aldri merket noe til rumpelukt... var det bedre? Ikke så sinna nå! ; )

javel.. Jeg har i hvert fall ikke noe rumpelukt! ; )

Joda. Jeg er sikker på at hvis jeg stikker nesen i rumpa di så er det ikke luktfritt. Det innebærer imidlertid ikke at det lukter bæsj. Huden har selfølgelig forskjellig lukt fra person til person, og huden lukter mer eller mindre forskjellig på forskjellige steder av kroppen. Helt naturlig, og som det skal være :-)

"........................"

Gjest Pricilla

Joda. Jeg er sikker på at hvis jeg stikker nesen i rumpa di så er det ikke luktfritt. Det innebærer imidlertid ikke at det lukter bæsj. Huden har selfølgelig forskjellig lukt fra person til person, og huden lukter mer eller mindre forskjellig på forskjellige steder av kroppen. Helt naturlig, og som det skal være :-)

"........................"

javel.. hvis du sier det så, men du.. vi trenger ikke sjekke det vel? ; )

Punglukt har jeg merka ved 69 - og det lukter ikke godt... *grøss* men det er som regel hvis han han vært veldig klam..

Annonse

javel.. hvis du sier det så, men du.. vi trenger ikke sjekke det vel? ; )

Punglukt har jeg merka ved 69 - og det lukter ikke godt... *grøss* men det er som regel hvis han han vært veldig klam..

Den "punglukten" er nok gammel, harsk svette :-) Og det lukter selfølgelig ikke godt.

(nei, vi TRENGER ikke sjekke det...:-)

"........................."

var ikke spydig det vel! ; ) Fælt så fornærma da...

Jeg vet ikke hva rumpelukt er, og svarte etter mine erfaringer. Vi fiser ikke under sex, aldri hatt uhelle med det helelr - og jeg har aldri merket noe til rumpelukt... var det bedre? Ikke så sinna nå! ; )

:) enig med deg, har heller aldri merket noe lukt ved slikking, heller ikke fått tilbakemeldinger på det.. Men en ting er sikkert etter å ha fulgt denne tråden en stund, jeg kommer nok til å tenke litt på det neste gang:) hehehe kanskje best å forberede gubben;) *ler*

Ta en finger og gni i toern og lukt etterpå. Vedder på at du ikke lukter jordbær du heller. Søtt er det som regel, men.. :P

Riktig. Det er vanlig å utskille en spesiell svettelukt i ræva. Vil tro det er ett av de stedene man svetter mest. Og det blir jo litt innelukket der nede der inne.

Gjest teit tråd egentlig

Ta en finger og gni i toern og lukt etterpå. Vedder på at du ikke lukter jordbær du heller. Søtt er det som regel, men.. :P

Det er vel bare når man ikke har dusja på en stund at det lukter. Når man dusjer så vasker man seg jo godt også rundt rumpehullet. Og DA lukter det ikke før man igjen svetter der(ikke tar det så lang tid, men rett etter endusj lukter det aldri vondt)

Annonse

Gjest Pricilla

mener at det ikke oser rævhøllukt da vettu... : ) Skjønner ikke hva jeg gjør i denne tråden egentlig... : ) Dette kan da ikke være noe problem... At man lukter litt annerledes i ræva.

Gjest Pricilla

:) enig med deg, har heller aldri merket noe lukt ved slikking, heller ikke fått tilbakemeldinger på det.. Men en ting er sikkert etter å ha fulgt denne tråden en stund, jeg kommer nok til å tenke litt på det neste gang:) hehehe kanskje best å forberede gubben;) *ler*

Neida.. Vi har nok bekymringer fra før. : )

ikke vits å lage problemer av ting som egentlig ikke er det.. mener nå jeg.

Gjest Pricilla

Nei, du er vel feilfri du.. ikke uttal deg om ting du ikke har greie på..

jeg går ikke å grubler over hva rumpehullet mitt lukter.. S

Sier jeg ikke har merka noe lukt. Ikke gnir jeg fingre i rumpa heller.. Skjønner ikke helt hva du er så jævla hissig for??

Er feilfri fordi jeg ikke har merka rumpelukt før?? jaja.. Hadde det bare vært så enkelt,..

Gjest Pricilla

Den "punglukten" er nok gammel, harsk svette :-) Og det lukter selfølgelig ikke godt.

(nei, vi TRENGER ikke sjekke det...:-)

"........................."

*URK*

Sambis dusjer hver dag da.. så får ikke tid til å bli så gammel, men en varm sommernatt kan det lukte litt "pung"... ikke særlig turn-on nei.

Det er vel bare når man ikke har dusja på en stund at det lukter. Når man dusjer så vasker man seg jo godt også rundt rumpehullet. Og DA lukter det ikke før man igjen svetter der(ikke tar det så lang tid, men rett etter endusj lukter det aldri vondt)

Jeg synes dette er noe av det mest interessante på år og dag.

Gjest kansrj

jeg går ikke å grubler over hva rumpehullet mitt lukter.. S

Sier jeg ikke har merka noe lukt. Ikke gnir jeg fingre i rumpa heller.. Skjønner ikke helt hva du er så jævla hissig for??

Er feilfri fordi jeg ikke har merka rumpelukt før?? jaja.. Hadde det bare vært så enkelt,..

Du tror jo du er så feilfri, merker jo det på måten du svarer på innlegg på.

Du kom jo med utsagnet at du har ikke rompelukt du, uten at du faktisk har sjekket engang. hallo?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...