Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg synes virkelig synd i typen din! Skjønner godt at han skjuler ting for deg, så hysterisk og kontrollerende du virker å være. For ikke å snakke om dramadame! (Kom igjen - han kan da umulig ha "ødelagt livet" ditt, bare fordi han smugrøyker?)..

Dette gidder jeg ikke, første gang jeg bruker dette forumet, men alt for useriøst.. Håper fagpersonene er litt mer seriøse. Ta dere til noe bedre, eller la vær å sende tullemeldinger som ingen har nytte av (enkelte av dere) Jeg er ikke-røyker hvis noe lurer på det, og ja jeg er jente.

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• doodoo

8

• Mistera

6

• Goliath

5

• MarieLouis

5

Gjest herregud, hvor vanskelig går det an å bli!!!

Du overdramatiserer dette en god del vil jeg si!!! Som jeg skjønner, så har du funnet noen få pakker røyk over flere år, og det kan da ikke være så ille! Kan jo hende at han har vært på fest og tatt seg en røyk!!! Nå må du altså slutte! Gjør det bare slutt du, så skal du se hvor koselig du får det når du sitter der alene med en baby!!! Dette er en filleting!!! Og når du heller ikke har merket noe før, nei dette går over stokk og stein!!!

Greit nok at man skal stole på hverandre, men dette er en sånn liten sak, at jeg ikke vet om jeg hadde giddet å si noe i det hele tatt!

Kontrollerende må du jo også være, siden han tydeligvis ikke får lov til å gjøre noe!

Skjerp deg!!!!

Gjest Sniff

Dette gidder jeg ikke, første gang jeg bruker dette forumet, men alt for useriøst.. Håper fagpersonene er litt mer seriøse. Ta dere til noe bedre, eller la vær å sende tullemeldinger som ingen har nytte av (enkelte av dere) Jeg er ikke-røyker hvis noe lurer på det, og ja jeg er jente.

I så fall, så må du jo kunne _merke_ det om han har tatt en røyk?? Trenger vel ikke tomme pakker for å finne det ut?

Gjest Dramadame

Det var ikke en tullemelding. Jeg er dønn seriøs. Dersom du klarer å lage et spetakkel over en slik liten filleting, så synes jeg du ødelegger for deg selv og for forholdet ditt. Og jeg skjønner virkelig at typen din velger å holde kjeft.

Det går ikke an å kontrollere et menneske på den måten.

Annonse

Om dette mot all formodning skulle vise seg å være en sann historie og ikke et tulleinlegg må jeg si at jeg kan veldig godt forstå at han tar seg en røyk..

Jeg hadde blitt overnervøs av slike reaksjoner fra min kjære, det er vel ikke mulig at noen kan være så kontrollerende som du utgir deg for her??????.

Gjest ikke mer å si om den saken

Skjønner dere ingen ting? Nå begynner jeg å bli frustrert.

Dette handler om å stole på hverandre. Hvilket menneske er tjent med å lure andre? Hva om det er andre ting han sjuler for meg, det er det jeg er redd for.

du har alvorlige problemer

du kan ikke MENE å ha dette som "en grunn" for om du kan stole på han ???!!!!?????

er du kontstant tett i nesen ? det lukter som kjent forferdelig av personer som røyker ......

huff stakkars mann, du bør la han lese tråden du har lagt ut og alle svarene her inne, så blir du GARANTERT aleine, for da skjønner han kanskje at dette forholdet her er uholdbart.

Skjønner dere ingen ting? Nå begynner jeg å bli frustrert.

Dette handler om å stole på hverandre. Hvilket menneske er tjent med å lure andre? Hva om det er andre ting han sjuler for meg, det er det jeg er redd for.

Du skriver at det hadde vært annerledes om han hadde fortalt deg det.

Men hvis han hadde fortalt deg det - hadde du "tillatt" at han røkte da?

Jeg misstenker at du har nedlagt et forbud overfor han, og han ser ingen annen utvei enn å smugrøyke når nokotintrangen blir for stor.

Jeg tror det er du som har satt han i en særdeles vanskelig situasjon - og da har du bare deg selv å takke.

At du ikke gidder dette fordi du ikke fikk den støtten du håpet på er greit nok.

Men at kjæresten din gidder å stå ut med ditt hysteri er noe annet.

Kanskje det er fordi han tenker på barnet dere har sammen, og ikke er så egoistisk av natur som du fremstår her....

("Det er noe galt med dere alle sammen - det er bare jeg som er normal".....)

Annonse

Jeg antar dette er et ironisk innlegg. I motsatt fall kunne det neppe vært skrevet, fordi du ville vært sparket ut for lenge siden....og problemstillingen således irrelevant.

Bra tulleinlegg. Det skal du ha honnør for.

Her ser det ut som om du (og jeg i begynnelsen) tok skammelig feil...

Dette ser ut til å være sant!

Tro det eller ei....:-)

Her på DOL må man bare rekne med litt slenging med leppa!

Når problemene du har, er så små og om du leser innleggene her, så kommer du til å forstå hvorfor dette blir sett på som idioti og det å skape problemer som ikke er der!

Noen har inne har ORDENTLIGE problemer i samlivet, som utroskap, mishandling og VIRKELIGE problemer...

Om røyking er et problem for deg, så skjønner jeg det om du er allergisk eller noe... skjønner godt at han lyver jeg, når du er sånn... hadde ikke turt annet jeg heller, for å si det sånn...

Dessuten har forumene vært overfyllt av useriøse innlegg der vedkommende svarer seg selv og rett og slett er utidig i sine uttalelser...

Så da skjønner du kansje at mennesker med ordentlige prblemer reagerer på den måten på ditt innlegg...

At du ikke gidder dette fordi du ikke fikk den støtten du håpet på er greit nok.

Men at kjæresten din gidder å stå ut med ditt hysteri er noe annet.

Kanskje det er fordi han tenker på barnet dere har sammen, og ikke er så egoistisk av natur som du fremstår her....

("Det er noe galt med dere alle sammen - det er bare jeg som er normal".....)

Ja tenk så heldige vi er som endelig har truffet på det eneste "fornuftige" mennesket her:)

serendipity

Du får sende inn spm. på nytt stilt til en fagperson. Lite sannsynlig at du gidder å bruke en hundrings på tull, så det blir vel med de svarene du har fått av alle oss useriøse på forumet her.

Man gjør ikke ting i sjul for kjæresten sin. Et forhold handler om å stole 100% på hverandre.. Dette handler og svikt og lyging. Det hadde vært noe annet om han hadde sagt det til meg.

Skjønner godt at han er redd for å si det til deg jeg!

Da det virker som om du har en del Trustissues....

Stakkars mann!

Dette er ikke tull, jeg sliter her jeg sitter og skriver. Gidder selvfølgelig ikke å bruke så lang tid på å skrive innlegg for morro skyld. Jeg har det fryktelig tungt for tida...

pga at han røyker?

Sorry men jeg ser liksom ikke det store problemet, hadde det vært alkohol det var snakk om så hadde saken vært en annen...

Men nå er det ikke det da!

Det er hans liv er det ikke?

Hvorfor vil du prøve og forandre ham? og hvor gammel er du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...