Gå til innhold

Gemini

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk:-) Favorittlista mi vokser stadig...

Hadde en favorittliste lang som et vondt år tidligere jeg... Måtte bare kutte den ut og starte på nytt... :-) Og er forsiktig med å putte inn for mye på den nå, forsiktigere enn før i alle fall.

Men bruker google.com, startsiden.no osv. flittig da... :-)

Lager du forresten mapper/kataloger på favorittlista, så det blir litt system i galskapen? ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141181-gemini/#findComment-886489
Del på andre sider

Gjest Tolstoj sa det

Hadde en favorittliste lang som et vondt år tidligere jeg... Måtte bare kutte den ut og starte på nytt... :-) Og er forsiktig med å putte inn for mye på den nå, forsiktigere enn før i alle fall.

Men bruker google.com, startsiden.no osv. flittig da... :-)

Lager du forresten mapper/kataloger på favorittlista, så det blir litt system i galskapen? ;-)

Nei. Jeg avslutta rett og slett den gamle favorittlista mi for et par år siden. Også genererte jeg fortløpende en ny. Så den gamle finnes enda, men brukes veldig lite. Også lar jeg de ligge kronologisk og ikke alfabetisk. Men en gang forsøkte jeg å begynne på en med barne-linker, men det har ikke blitt fulgt opp.

Jeg er håpløst sløv med å rydde i sånt. Har noe sånn som 1700 meldinger liggende på e-posten, hvorav 2-300 ikke er lest. Forsøkte en stund å slette 50 om dagen, for å holde den i sjakk. Men det sklei ut.

Sånn sett er hotmailen grei, den blir full den - og det er ingen tom trussel!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141181-gemini/#findComment-886503
Del på andre sider

Nei. Jeg avslutta rett og slett den gamle favorittlista mi for et par år siden. Også genererte jeg fortløpende en ny. Så den gamle finnes enda, men brukes veldig lite. Også lar jeg de ligge kronologisk og ikke alfabetisk. Men en gang forsøkte jeg å begynne på en med barne-linker, men det har ikke blitt fulgt opp.

Jeg er håpløst sløv med å rydde i sånt. Har noe sånn som 1700 meldinger liggende på e-posten, hvorav 2-300 ikke er lest. Forsøkte en stund å slette 50 om dagen, for å holde den i sjakk. Men det sklei ut.

Sånn sett er hotmailen grei, den blir full den - og det er ingen tom trussel!

Hehe - høres ut som vi har noe til felles der ja...

*nysgjerrig på hvem du er*

PS:

Skal vi fortsette nå, så bør vi vel over på Meldinger, før noen blir sure... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141181-gemini/#findComment-886517
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...