Gjest wakywaky Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Nå syns jeg vi skal begynne å tenke litt, ikke bare her inne, men også IRL. Vi vil gi folk best mulig råd, ikke sant? Vi vil at folk skal ha et mest mulig balansert og rettferdig forhold, ikke sant? Fra før av vet vi at ikke alle har hatt det like lett, men det er lett for de av oss som har hatt det greit, å være bastante når det gjelder hvordan man skal være i et forhold. Jeg vil gi eksempel med utgangspunkt i et innlegg lenger nede på sida her, hvor ei dame kom med et "bagatellproblem" og fikk følgende svar: skjerp deg, stakkars mann o.l. - Så mange dårlige råd vi gir når vi ikke tenker lenger enn ett ledd! For det første lurer jeg litt på om innlegget ikke er skrevet av mannen (som utgir seg for å være henne, og skriver sånn som han oppfatter at hennes problemer er) for å få høre at det er hun som har problemer og at det er han som er offeret, som igjen gir han rett (i flg han selv) til å fortsette som han gjør - hva nå det er - vel vitende om at det er "henne" det står på. Det kan igjen gjøre situasjonen langt verre for en dame som kanskje allerede er langt nede pga dårlig behandling fra en barnslig fyr. "Dump han" kan de naive, korttenkte da si. Sånn funker det ikke. Vi søker til det kjente. Psykologer finnes ikke til alle. Er det ikke da bedre om vi tenker litt, og gir GODE råd? Hvis nå dette er innlegget faktisk ER skrevet av dama selv og hun ikke kødder, så skjønner til og med jeg at det er noe helt annet som ligger under! Det trenger ikke å være at hun er kontrollfrik eller at hun har trust-issues. Det kan være at det er et symptom på noe helt annet! For eksempel at han ikke behandler henne bra i utgangspunktet, at hun føler at han ikke respekterer henne, kanskje er han rett og slett en manipulerende unnvikende slimål som ikke er til å stole på, og hun går i utgangspunktet med en uhyggelig følelse i magen. Og kanskje er hun bare en som ikke vet hva problemer er. Hvem vet? Men det virker på meg som om det er ALT FOR LETT å komme hit på forumet og "få bekreftelse for sin offer-rolle" der man kunne hatt godt av å fått nye inputs istedet! For eksempel kan en person komme hit og plukke ut fragmenter av forholdet sitt og sette det helt ut av sammenheng (kanskje ikke engang med vilje, kanskje h*n bare ikke har lært å se ting fra begge sidene... folk nå til dags , og så få sympati og bekreftelse og "Dump han! Dump henne! Du har rett!", og lærer INGEN TING av dette, ikke blir forholdet noe bedre heller, og tilbake sitter kanskje en dumpet person som egentlig har blitt skikkelig urettferdig behandlet! Dette skjønner JEG, og jeg er 22. Men jeg er vel bare ung og umoden da, eller kan det være noe i det ja kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Når man ikke skriver hva som egentlige er feilen, så kan man heller ikke vente å få svar på det, man kan heller ikke bruke opp tiden sin på å analysere alle innlegg... En av grunnene til all pepperen denne personen fikk, var pga at de fleste trodde dette var tull... fordi man sliter med problemer som kansje er større en bare "smugrøyking". Kansje vedkommende er mannen kansje det er kvinnen... da mener jeg at om røykingen er eneste problemet så blir det en bagatellisering, i forhold til de jeg kjenner og meg selv... Om det hadde vært dop eller alkohol hadde saken vært ganske annen... Man kan ikke "fange" opp problemer som ikke blir skrevet sånn uten videre, ikke en synsk person kan klare det engang... Men helt klart har du rett, de blir gitt endel dårlige råde her inne, og tilogmed barnslige... men så er har et ungdomsforum, og de titter vel innom også! Hun skrev også at han ellers var snill og god mot henne... Skal vi da tolke alle innlegg der motparten er snill og god som noe annet? Har selv fått masse pepper her inne, har til og med blitt ganske nedbrutt og fått mange rare og værre depresive tanker enn hva som kan tenkes... Men da tenker jeg bare, at desse menneskene kjenner ikke Mistera i RL, de kan ikke dømme meg eller mine uten å vite HELE sannheten... og den kan da være ganske tung å dele... Klart man ikke skal bagatellisere andres problemer... Men ordentlige problemer som går mer utpå værre problemer blir som oftest møtt med forståelse, ikke alltid men av og til... Men for all del, et virkelig flott innlegg og jeg sier det igjen... man kan ikke overanalysere hvert enkelt innlegg, da man har andre ting å ta seg til med... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-887292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wakywaky Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Når man ikke skriver hva som egentlige er feilen, så kan man heller ikke vente å få svar på det, man kan heller ikke bruke opp tiden sin på å analysere alle innlegg... En av grunnene til all pepperen denne personen fikk, var pga at de fleste trodde dette var tull... fordi man sliter med problemer som kansje er større en bare "smugrøyking". Kansje vedkommende er mannen kansje det er kvinnen... da mener jeg at om røykingen er eneste problemet så blir det en bagatellisering, i forhold til de jeg kjenner og meg selv... Om det hadde vært dop eller alkohol hadde saken vært ganske annen... Man kan ikke "fange" opp problemer som ikke blir skrevet sånn uten videre, ikke en synsk person kan klare det engang... Men helt klart har du rett, de blir gitt endel dårlige råde her inne, og tilogmed barnslige... men så er har et ungdomsforum, og de titter vel innom også! Hun skrev også at han ellers var snill og god mot henne... Skal vi da tolke alle innlegg der motparten er snill og god som noe annet? Har selv fått masse pepper her inne, har til og med blitt ganske nedbrutt og fått mange rare og værre depresive tanker enn hva som kan tenkes... Men da tenker jeg bare, at desse menneskene kjenner ikke Mistera i RL, de kan ikke dømme meg eller mine uten å vite HELE sannheten... og den kan da være ganske tung å dele... Klart man ikke skal bagatellisere andres problemer... Men ordentlige problemer som går mer utpå værre problemer blir som oftest møtt med forståelse, ikke alltid men av og til... Men for all del, et virkelig flott innlegg og jeg sier det igjen... man kan ikke overanalysere hvert enkelt innlegg, da man har andre ting å ta seg til med... Jeg sier IKKE at man skal overanalysere hvert innlegg, men jeg sier at man, når man gir råd, må ta høyde for at det kan være MYE vi ikke får vite noe om i innlegget! Derfor ville det vært langt mer kontstruktivt med råd som "Snakk sammen!" "Lytt til henne!" "Prøv å skriv ned til hverandre hva som egentlig er problemet!" "Hva føler du?" "Hvordan kunne du tenke deg at problemet kan løses på best mulig måte?" og lignende. Råd som oppfordrer til refleksjon, vekst, samarbeid, konstruktiv grensesetting, en åpen og god tone. Det vi oppnår ved å gi korte, bastante svar basert på den enes utsagn, er at paret trekker seg enda mer fra hverandre og det negative forverres. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-887305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke alt som glitrer... Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg sier IKKE at man skal overanalysere hvert innlegg, men jeg sier at man, når man gir råd, må ta høyde for at det kan være MYE vi ikke får vite noe om i innlegget! Derfor ville det vært langt mer kontstruktivt med råd som "Snakk sammen!" "Lytt til henne!" "Prøv å skriv ned til hverandre hva som egentlig er problemet!" "Hva føler du?" "Hvordan kunne du tenke deg at problemet kan løses på best mulig måte?" og lignende. Råd som oppfordrer til refleksjon, vekst, samarbeid, konstruktiv grensesetting, en åpen og god tone. Det vi oppnår ved å gi korte, bastante svar basert på den enes utsagn, er at paret trekker seg enda mer fra hverandre og det negative forverres. Og ettter å ha vært her inne ei stund skjønner du rimelig fort at det sitter mange tullinger rundt om og konstruerer innlegg for å lage spetakkel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-887383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Vi vet ikke mer enn det som står i innlegget og må legge til grunn at dette stemmer. Vi kan ikke hele tiden anta at det ligger noe mer bak, at personen ikke sier alt. Angående innlegget under så skriver vedkommende at hun er en kvinne og at mannen smugrøyker. Vi må anta at dette stemmer. Ellers kan vi like godt legge ned hele forumet. Evt kun gi råd som går på å snakke ut e.l. Forøvrig kan det være bra for mange å få bekreftet sine følelser og meninger. Mange kvinner (og menn) lever i dårlige forhold, men de tror gjerne at det skal være sånn. Da hjelper det ofte lite å råde de til å snakke sammen. Men når mange sier at dette er uakseptabelt og at hun (eller han) bør dumpe han (eller henne) så kan det være det hun trengte for å faktisk gjøre dette, og få et bedre liv. Men som jeg selv også har skrevet flere ganger så skal en være forsiktig med uforbeholden støtte. De fleste som skriver inn og ber om støtte forteller ting fra sin side og det kan bli veldig subjektivt. En bør lese mellom linjene, men en må forutsette at det vedkommende skriver er sant. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-887388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tonje30 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kjente her en stund at jeg begynte å bli små-avhengig av å "surfe" her inne på DOL. Men oppdaget fort at det er mye rart som skrives her inne. Sikkert mange "tullespørsmål", men det som er verst er disse gjengangerne som svarer på alle spørsmål. Dere er ikke fagfolk! Hvordan kan dere vite alt? Ikke av egne erfaringer, fordi dere tilbringer all fritid på surfe på DOL!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-887392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Som Petter`n og Mistera sier, så er det helt umulig å forholde seg til ting som ikke blir sagt. "Å lese mellom linjene" er ikke like lett. Skal man derfor tolke det som bli skrevet som at det ligger noe mer bak, kan man jo også gå i fella og tolke det helt feil. Dessuten så er det et hav av personer som tydeligvis har lite å drive med (mindre enn meg også) som sitter å lager innlegg som kan være sanne, men som også kan være et tulle-innlegg. Jeg skjønner at tillitt er viktig i et forhold og at man må kunne stole på hverandre. Men det er tydelig at denne dama/jenta vil at mannen skal slutte å røyke og ikke han selv. Har hun rett til å bestemme det for han? Nei, jeg syntes hele problemstillingen er så tåplig at jeg ikke gidder å skrive mer. Og fortsatt er jeg rimelig overbevist om at det er et tulleinnlegg :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-887396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kjente her en stund at jeg begynte å bli små-avhengig av å "surfe" her inne på DOL. Men oppdaget fort at det er mye rart som skrives her inne. Sikkert mange "tullespørsmål", men det som er verst er disse gjengangerne som svarer på alle spørsmål. Dere er ikke fagfolk! Hvordan kan dere vite alt? Ikke av egne erfaringer, fordi dere tilbringer all fritid på surfe på DOL!!!!!! De fleste spørsmål her inne blir ikke stilt til fagfolk og hvis ingen svarer hva er poenget med å legge inn et spm. da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-887397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sorimori Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Vi vet ikke mer enn det som står i innlegget og må legge til grunn at dette stemmer. Vi kan ikke hele tiden anta at det ligger noe mer bak, at personen ikke sier alt. Angående innlegget under så skriver vedkommende at hun er en kvinne og at mannen smugrøyker. Vi må anta at dette stemmer. Ellers kan vi like godt legge ned hele forumet. Evt kun gi råd som går på å snakke ut e.l. Forøvrig kan det være bra for mange å få bekreftet sine følelser og meninger. Mange kvinner (og menn) lever i dårlige forhold, men de tror gjerne at det skal være sånn. Da hjelper det ofte lite å råde de til å snakke sammen. Men når mange sier at dette er uakseptabelt og at hun (eller han) bør dumpe han (eller henne) så kan det være det hun trengte for å faktisk gjøre dette, og få et bedre liv. Men som jeg selv også har skrevet flere ganger så skal en være forsiktig med uforbeholden støtte. De fleste som skriver inn og ber om støtte forteller ting fra sin side og det kan bli veldig subjektivt. En bør lese mellom linjene, men en må forutsette at det vedkommende skriver er sant. Jeg vil bare gi et lite bidrag i denne diskusjonene. Og det er at mange som skriver inn her vet også veldig godt hva de bør gjøre, hva som er det rette. Og trenger nettopp det lille pushet, noen som er enig, finner samme løsning for å klare å gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-887469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg sier IKKE at man skal overanalysere hvert innlegg, men jeg sier at man, når man gir råd, må ta høyde for at det kan være MYE vi ikke får vite noe om i innlegget! Derfor ville det vært langt mer kontstruktivt med råd som "Snakk sammen!" "Lytt til henne!" "Prøv å skriv ned til hverandre hva som egentlig er problemet!" "Hva føler du?" "Hvordan kunne du tenke deg at problemet kan løses på best mulig måte?" og lignende. Råd som oppfordrer til refleksjon, vekst, samarbeid, konstruktiv grensesetting, en åpen og god tone. Det vi oppnår ved å gi korte, bastante svar basert på den enes utsagn, er at paret trekker seg enda mer fra hverandre og det negative forverres. ta oppgaven på deg da, du som er så dyp og flink. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-887539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
doodoo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Vi vet ikke mer enn det som står i innlegget og må legge til grunn at dette stemmer. Vi kan ikke hele tiden anta at det ligger noe mer bak, at personen ikke sier alt. Angående innlegget under så skriver vedkommende at hun er en kvinne og at mannen smugrøyker. Vi må anta at dette stemmer. Ellers kan vi like godt legge ned hele forumet. Evt kun gi råd som går på å snakke ut e.l. Forøvrig kan det være bra for mange å få bekreftet sine følelser og meninger. Mange kvinner (og menn) lever i dårlige forhold, men de tror gjerne at det skal være sånn. Da hjelper det ofte lite å råde de til å snakke sammen. Men når mange sier at dette er uakseptabelt og at hun (eller han) bør dumpe han (eller henne) så kan det være det hun trengte for å faktisk gjøre dette, og få et bedre liv. Men som jeg selv også har skrevet flere ganger så skal en være forsiktig med uforbeholden støtte. De fleste som skriver inn og ber om støtte forteller ting fra sin side og det kan bli veldig subjektivt. En bør lese mellom linjene, men en må forutsette at det vedkommende skriver er sant. Takk. jeg er den som har fått all den pepper'n "tatt på fersken" Det var som sagt første gang jeg brukte dette forumet,og jeg hadde behov for å lufte mitt problem. Trodde aldri jeg skulle få så mange tilbakemeldinger. Skulle ønske at folk heller lot vær å svare hvis de syntes dette var tull og useriøst. For meg var dette en stor sak, og jeg vet at det finnes personer som sliter med mye verre ting. Likevel håpet jeg på noen flere seriøse innlegg enn det jeg fikk. Tror ikke jeg kommer til å oppsøke dette forumet flere ganger. Det gjelder å være konstruktiv og smart, når man svarer på innlegg. Slik at personen som har et problem, kan veie opp både negative og positive tilbakemeldinger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-887611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Takk. jeg er den som har fått all den pepper'n "tatt på fersken" Det var som sagt første gang jeg brukte dette forumet,og jeg hadde behov for å lufte mitt problem. Trodde aldri jeg skulle få så mange tilbakemeldinger. Skulle ønske at folk heller lot vær å svare hvis de syntes dette var tull og useriøst. For meg var dette en stor sak, og jeg vet at det finnes personer som sliter med mye verre ting. Likevel håpet jeg på noen flere seriøse innlegg enn det jeg fikk. Tror ikke jeg kommer til å oppsøke dette forumet flere ganger. Det gjelder å være konstruktiv og smart, når man svarer på innlegg. Slik at personen som har et problem, kan veie opp både negative og positive tilbakemeldinger. Problemet en del som skriver inn her opplever er at de tror de skal få uforbeholden støtte og at alle skal være helt enig med dem. Når så mange reagerer på ditt innlegg, mange tror det er tull, andre mener du har et problem. Dette burde si deg noe. Kanskje dine følelser og reaksjoner i denne saken var irrasjonelle og sterkt overdrevet. Kanskje kan du ikke forvente at din samboer skal være enig med deg når det tydeligvis ikke er vanlig å være enig i det du sier. En skal være ærlig når en svarer, ikke bare skrive det vedkommende som spør ønsker å høre. Folk mener tydeligvis det er tull å reagere så sterkt på en liten filleting, og da må de skrive det. At du ikke er enig er din sak, men nå vet du i alle fall hva den allmenne oppfatning er. Så kanskje du kan innse at problemet kanskje i hovedsak er ditt og at du bør jobbe med deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-887666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Langt på veg enig med deg. Ydmykhet er et stikkord også. Og for dem som sender inn innlegg de vil ha tilbakemelding på er det viktig å komme med "alle" (i den grad det er mulig) nødvendige opplysninger (som vi jo også vet er subjektive). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-887864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest newfool Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Takk. jeg er den som har fått all den pepper'n "tatt på fersken" Det var som sagt første gang jeg brukte dette forumet,og jeg hadde behov for å lufte mitt problem. Trodde aldri jeg skulle få så mange tilbakemeldinger. Skulle ønske at folk heller lot vær å svare hvis de syntes dette var tull og useriøst. For meg var dette en stor sak, og jeg vet at det finnes personer som sliter med mye verre ting. Likevel håpet jeg på noen flere seriøse innlegg enn det jeg fikk. Tror ikke jeg kommer til å oppsøke dette forumet flere ganger. Det gjelder å være konstruktiv og smart, når man svarer på innlegg. Slik at personen som har et problem, kan veie opp både negative og positive tilbakemeldinger. Jeg kan forstå at det her er snakk om problemer ang det å stole på hverandre, og at selve problemet ikke er at mannen din røyker. Men hvis jeg har forstått situasjonen riktig burde du nok gi ham litt mer "frihet". Men han burde også være ærlig med deg å si at han røyker, hvis han gjør det.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-888381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Takk. jeg er den som har fått all den pepper'n "tatt på fersken" Det var som sagt første gang jeg brukte dette forumet,og jeg hadde behov for å lufte mitt problem. Trodde aldri jeg skulle få så mange tilbakemeldinger. Skulle ønske at folk heller lot vær å svare hvis de syntes dette var tull og useriøst. For meg var dette en stor sak, og jeg vet at det finnes personer som sliter med mye verre ting. Likevel håpet jeg på noen flere seriøse innlegg enn det jeg fikk. Tror ikke jeg kommer til å oppsøke dette forumet flere ganger. Det gjelder å være konstruktiv og smart, når man svarer på innlegg. Slik at personen som har et problem, kan veie opp både negative og positive tilbakemeldinger. Men nå så var alle ganske negativ til innlegget ditt, og det må man faktisk tåle! For å si det rett ut, jeg har fått værre pepper, for værre problemer! men kan ikke kjfte og smelle på DOL fordi! Men for all del, du BEHØVER ikke skrive flere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-888602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Flott og reflektert innlegg! Du har helt rett! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-889754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Takk. jeg er den som har fått all den pepper'n "tatt på fersken" Det var som sagt første gang jeg brukte dette forumet,og jeg hadde behov for å lufte mitt problem. Trodde aldri jeg skulle få så mange tilbakemeldinger. Skulle ønske at folk heller lot vær å svare hvis de syntes dette var tull og useriøst. For meg var dette en stor sak, og jeg vet at det finnes personer som sliter med mye verre ting. Likevel håpet jeg på noen flere seriøse innlegg enn det jeg fikk. Tror ikke jeg kommer til å oppsøke dette forumet flere ganger. Det gjelder å være konstruktiv og smart, når man svarer på innlegg. Slik at personen som har et problem, kan veie opp både negative og positive tilbakemeldinger. Hvis bare de som var enige med deg skulle svare, så ville du jo tro at du hadde et kjempeproblem. Det blir lettere å vurdere 'størrelsen' på problemet dersom majoriteten er uenige med deg, eller ikke tror på det du skriver. Mange svarer usaklig, men dem har du overalt i verden. Og mange var uenige med deg. -Men kanskje du lærer noe av det også.. Ikke alle har like lett for å innrømme feil, jeg er ikke den beste selv. Men du kan ikke bare regne med å få få støtte i det du skriver. Hva er da poenget med å skrive egentlig, andre mennesker kan se ulike sider av saken, og det kan være veldig verdifullt. Så lenge man er villig til å være ydmyk, altså. Og det går selvsagt begge veier. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141274-ang%C3%A5ende-r%C3%A5d-som-blir-gitt-her-inne/#findComment-890147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.