Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest pæra

Jeg møtte for noen år tilbake min desidert beste fysiske match noen sinne. Ikke at han kunne så mye, men jeg lærte han opp og vi hadde det supert, var helt gale etter hverandre og gjorde masse ville herlige ting både her og der. Vi elsket lukten av hverandre, smaken, alt. Sist vi treftes var vi like ville. Men vi kan ikke være sammen fordi det er så mye som har skjedd, og hver gang vi prøvde så kom det alltid noe i veien, sjalusi eller usikkerhet for det meste. Han sier han heller vil ha et mer rolig forhold og dårligere sex enn det vi hadde. Jeg vil ha begge deler! Glemme han, eller vente og se om ting kanskje ordner seg med årene? Fysisk tiltrekning er jo enormt viktig og sier litt, og jeg føler at dette er det rette for meg, kunne vi bare ha ordnet opp i de andre problemene vi hadde....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141277-det-aller-aller-beste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bærtablom

Sånn har jeg å det.. Vi har prøvd å bli sammen nå 3-4 ganger i løpet av litt over 2 år.. Men enten har jeg fått kalde føtter, eller han, eller så har noen gjort alt de kunne for å ødelegge det, og lyktes med det ++ mange andre grunner....

Men vi passer så utrolig godt sammen, både som par,venner,i senga matcher vi 110% hverandre, kjempedeilig sex..

Men nå har vi da en "pause".. vi savner hverandre mye, vi holder kontakt over mld, prater av og til i tlf, vi treffes ofte "på gata"... ikke noe besøksgreier eller noe slikt..Men jeg er så utrolig glad i han! Men vet at jeg må legge han på hylla, for vi er vel egentlig ferdig med hverandre. MEN det er noe fysisk som trekker oss mot hverandre hele tiden, og jeg vil at det skal seire til slutt liksom! Mine og hans venner sier hele tiden at det kommer til å ende opp med oss to.. men jeg vet ikke..Vil jo ikke involvere meg med noen andre jeg før jeg ser hva som skjer med oss, men nå har det nå gått 5 mnd siden vi sist var på besøk hos hverandre. Så kanskje vi glir mer og mer fra hverandre nå..

Ikke lett det derre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141277-det-aller-aller-beste/#findComment-887530
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Å tro at man basere et forhold kun på god sex, er nok ganske naivt....

Var jeg deg ville jeg lett etter en annen livspartner-kandidat. Det finnes sikkert noen der ute som kan kombinere en flott personlighet med god sex. Jeg er selv en av dem, men allerede travelt opptatt med å tilfredstille en annen kvinnes drømmer og lengsler... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141277-det-aller-aller-beste/#findComment-887818
Del på andre sider

Hvis han har gått videre i livet og ikke ser seg tilbake er det vel ikke så mye du kan gjøre. Hvis han fortsatt holder døra litt på glipp så er det vel bare til å "sette seg ned med penn og papir" og finne ut av hvordan takle utfordringene mellom dere?

Det kan bli stabilt, men krever modenhet og tid, energi, utholdelse fra dere begge. Ikke enkelt, men det kan gå (forutsatt at vilkårene for at dere faktisk kan passe sammen ligger der).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141277-det-aller-aller-beste/#findComment-887848
Del på andre sider

Sånn har jeg å det.. Vi har prøvd å bli sammen nå 3-4 ganger i løpet av litt over 2 år.. Men enten har jeg fått kalde føtter, eller han, eller så har noen gjort alt de kunne for å ødelegge det, og lyktes med det ++ mange andre grunner....

Men vi passer så utrolig godt sammen, både som par,venner,i senga matcher vi 110% hverandre, kjempedeilig sex..

Men nå har vi da en "pause".. vi savner hverandre mye, vi holder kontakt over mld, prater av og til i tlf, vi treffes ofte "på gata"... ikke noe besøksgreier eller noe slikt..Men jeg er så utrolig glad i han! Men vet at jeg må legge han på hylla, for vi er vel egentlig ferdig med hverandre. MEN det er noe fysisk som trekker oss mot hverandre hele tiden, og jeg vil at det skal seire til slutt liksom! Mine og hans venner sier hele tiden at det kommer til å ende opp med oss to.. men jeg vet ikke..Vil jo ikke involvere meg med noen andre jeg før jeg ser hva som skjer med oss, men nå har det nå gått 5 mnd siden vi sist var på besøk hos hverandre. Så kanskje vi glir mer og mer fra hverandre nå..

Ikke lett det derre...

Hørtes ut som Carrie og Mr.Big i Sex og singelliv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141277-det-aller-aller-beste/#findComment-888951
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...