Gå til innhold

Alkohol og sex (for første gang)

Anbefalte innlegg

Gjest Molido

Jeg er en 21 år gammel gutt som fremdeles er jomfru, men jeg har blitt kjent med ei snill jente som MER enn gjerne vil ha sex med meg (aner ikke hvorfor...).

Har aldri hatt dame så jeg vet liksom ikke hvordan man går frem, men viktigst av alt så har jeg slitt med depresjoner veldig lenge nå. Jeg har ikke no særlig høye tanker om meg selv, og dette vet jenta, men hun liker meg fremdeles (merkelig!).

Dette gjør at jeg kommer til å være DØDSREDD første gangen, så tror dere litt alkohol hjelper litt å "dempe" nervøsiteten? Jeg vil ikke være full, bare ta par halvlitere når vi er på byen for å være litt mer åpen.

Tviler på at jeg kommer til å få problemer med å få ereksjon. Penisen min lever sitt eget liv og den kan "stå opp" bare jeg får en klem av ei jente, eller no. Dette er et helt annet problem *sukk*

Er så forbanna nervøs!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141278-alkohol-og-sex-for-f%C3%B8rste-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tupsitu

Er du sammen med denne jenta? Hvis dere ikke er sammen, ville jeg ventet og sett hva som skjedde mellom dere to.

Er dere sammen, så gjør det som føles naturlig. Ikke push sex-greia. Da vil det føles naturlig og godt når det skjer. Og du vil ikke trenge et par pils ute på byen først.

Og eksen min hadde også en kar i buksa som levde sitt eget liv. Kunne være et problem for han men også noe vi kunne le av sammen. Og ikke minst så følte jo jeg at jeg fikk masse bekreftelser på at jeg var attraktiv, sjøl om det kanskje ikke var akkurat det det var uttrykk for. Hvis du har, eller får deg kjæreste- bruk dette "problemet" på samme måte. Gjør det til noe positivt.

Gjest bærtablom

Noen halvlitre kan du vel ta deg, men jeg ville ikke drukket meg for full, det senker følsomheten.

De fleste er nok en smule nervøs første gangen.. Jeg var selv over 20år første gangen jeg hadde sex, og det var i edru tilstand, noe jeg er veldig glad for nå i ettertid.

Det kommer til å gå så bra,selv om du er nervøs, lykke til :)

Gjest Molido

Er du sammen med denne jenta? Hvis dere ikke er sammen, ville jeg ventet og sett hva som skjedde mellom dere to.

Er dere sammen, så gjør det som føles naturlig. Ikke push sex-greia. Da vil det føles naturlig og godt når det skjer. Og du vil ikke trenge et par pils ute på byen først.

Og eksen min hadde også en kar i buksa som levde sitt eget liv. Kunne være et problem for han men også noe vi kunne le av sammen. Og ikke minst så følte jo jeg at jeg fikk masse bekreftelser på at jeg var attraktiv, sjøl om det kanskje ikke var akkurat det det var uttrykk for. Hvis du har, eller får deg kjæreste- bruk dette "problemet" på samme måte. Gjør det til noe positivt.

Hei tupsitu,

Nei jeg er ikke sammen med jenta. Men hun har gitt signaler om at hun kunne tenke seg å være sammen med meg...tror jeg da. Problemet er at vi bor litt for langt unna hverandre.

Vi kjenner hverandre veldig godt da.

Klarte eksen din å fikse "problemet" noen gang, eller er det noe han bare må leve med?

Annonse

Hvorfor skal du gå rett på sex? Hvorfor ikke ta det sakte? Fingerflørting, lange klemmer, holde rundt henne, sove sammen, ligge nakne sammen, holde brystene hennes, massere henne, stryke henne over håret, kysse henne i nakken, sitte på cafe og se hverandre dypt inn i øynene...

alle disse tingene som er så utrolig spennende og deilig, og som du aldri får tilbake. akkurat den perioden som er den beste av alle. Og du får god tid til å tenke på og drømme om sex, og nervøsiteten vil gradvis forsvinne, og dere vil sammen nærme dere sex og vite når det er rett tid for dette. Det haster jo ikke.

Vil hun bare ha sex med deg, og du kun sex med henne, så ville jeg faktisk droppet det. Sex er absolutt best med ei du er trygg på, ei du er forelsket i og ei du kan se for deg å være mye sammen med i fremtiden. Det blir bedre for hver gang man har sex med samme person vet du, med en gang du har sex med en annen må du starte helt på nytt igjen. Så det er ikke mye vits å ha sex bare for å "ha gjort det" liksom...

Hvorfor skal du gå rett på sex? Hvorfor ikke ta det sakte? Fingerflørting, lange klemmer, holde rundt henne, sove sammen, ligge nakne sammen, holde brystene hennes, massere henne, stryke henne over håret, kysse henne i nakken, sitte på cafe og se hverandre dypt inn i øynene...

alle disse tingene som er så utrolig spennende og deilig, og som du aldri får tilbake. akkurat den perioden som er den beste av alle. Og du får god tid til å tenke på og drømme om sex, og nervøsiteten vil gradvis forsvinne, og dere vil sammen nærme dere sex og vite når det er rett tid for dette. Det haster jo ikke.

Vil hun bare ha sex med deg, og du kun sex med henne, så ville jeg faktisk droppet det. Sex er absolutt best med ei du er trygg på, ei du er forelsket i og ei du kan se for deg å være mye sammen med i fremtiden. Det blir bedre for hver gang man har sex med samme person vet du, med en gang du har sex med en annen må du starte helt på nytt igjen. Så det er ikke mye vits å ha sex bare for å "ha gjort det" liksom...

Snilen da.... ikke sånne beskrivelser, takk:

Fingerflørting, lange klemmer, holde rundt henne, sove sammen, ligge nakne sammen, holde brystene hennes, massere henne, stryke henne over håret, kysse henne i nakken, sitte på cafe og se hverandre dypt inn i øynene...

*drømmende sukk*

:o)

Gjest Molido

Jeg vet ikke helt hvorfor du tror jeg vil "gå rett på sex". Jeg sa ingenting om det. Jeg bare nevnte at første gangen så vil jeg være nervøs. Jeg tror også selv om man er trygg på noen så vil man være nervøs første gangen.

Jeg vil gjerne gjøre de tingene du nevnte, og jeg er ganske sikker på at vi kommer til å ta det rolig. Hun har selv sagt det til meg. MEN, det betyr ikke at man blir (jeg) blir mindre nervøs av selve "akten".

Ørkenvandreren

Vi har alle vært like nervøse som deg!

Det beste (men også det vanskeligste....) er å snakke med kjæresten din om hvordan du føler i forhold til debuten.

Klarer du ikke det - vel, ta et par halvlitere (men ikke for mange!) og la det stå til. :-)

Første gangen er sjelden noen stor suksess, det gjelder for de fleste. Ja, unntatt meg da, det viste seg at jeg var et naturtalent... ;-D

Jeg vet ikke helt hvorfor du tror jeg vil "gå rett på sex". Jeg sa ingenting om det. Jeg bare nevnte at første gangen så vil jeg være nervøs. Jeg tror også selv om man er trygg på noen så vil man være nervøs første gangen.

Jeg vil gjerne gjøre de tingene du nevnte, og jeg er ganske sikker på at vi kommer til å ta det rolig. Hun har selv sagt det til meg. MEN, det betyr ikke at man blir (jeg) blir mindre nervøs av selve "akten".

Siden dette er første gang, og jeg allerede har opplevd et par første ganger, så synes jeg du skal stole på meg jeg. Ja, du blir nervøs, men på en bra måte. En måte som du vil huske som noe positivt. Man skal være litt nervøs, det er en del av det. Nervøs, spent, svett, sommerfugler i magen. Du trenger ikke alhohol for å roe deg ned, uansett hvor lite du tar så kan dette ødelegge, du må bare nyte forelskelsens rus. Ikke vær redd for nervøsiteten, gi deg heller litt hen til den. Hun er garantert nervøs hun også. Men det gjør ingen ting. Det er lov å være nervøs, og det er lov å fortelle at man er nervøs.

Dette er ikke noe du trenger å være ekspert på, du er rett og slett nødt å prøve deg frem, og det skjønner hun også. Vær deg selv, pust med magen, og følg hjertet ditt.

Kos deg!

Gjest tupsitu

Hei tupsitu,

Nei jeg er ikke sammen med jenta. Men hun har gitt signaler om at hun kunne tenke seg å være sammen med meg...tror jeg da. Problemet er at vi bor litt for langt unna hverandre.

Vi kjenner hverandre veldig godt da.

Klarte eksen din å fikse "problemet" noen gang, eller er det noe han bare må leve med?

Ang. "problemet"

Så lenge vi var sammen så måtte han bare leve med det. Han lærte noen strategier for å få den ned igjen rimelig kjapt. Han hadde noen "fantasier" klare som han visste var turn-off. Men det ble noen komiske situasjoner ja :-)

Vet du hva, jeg tror faktisk ikke han syntes det var så stort problem. Når det skjedde på uheldige tidspunkter så prøvde han å gjøre det beste utav det. Og det gikk jo alltid bra!

Når det gjelder deg og jenta. Så vil jeg si at i utgangspunktet syns jeg ikke avstand er en grunn til ikke å prøve. Går det ikke, så går det ikke. Men da har dere prøvd hvertfall! Dette er hvis du har føleleser for denne jenta og har lyst til å bli sammen med henne da...?

Har hatt avstandsforhold også jeg, med nevnte ex. Og det er selvfølgelig ikke en ønskesituasjon, men en vet jo at det er midlertidig.

Ikke hør på alle de romantiske jenteblad tipsene som bla snilen kommer med her! Ta dg et par pils for nervene og få det overstått. Ikke forvent deg fyrverkeri og stjerneskudd, men kos dg med tanken om du har pult.

Hele poenget er at bare du får første gangen overstått er du "over kneika" og da kommer all den gode sex'en og kanskje noe av det snilen snakker om....dummeste du kan gjøre er å legge altfor mye i den første gangen, er nok forventninger der uansett. God puling!

Annonse

Gjest Molido

Ikke hør på alle de romantiske jenteblad tipsene som bla snilen kommer med her! Ta dg et par pils for nervene og få det overstått. Ikke forvent deg fyrverkeri og stjerneskudd, men kos dg med tanken om du har pult.

Hele poenget er at bare du får første gangen overstått er du "over kneika" og da kommer all den gode sex'en og kanskje noe av det snilen snakker om....dummeste du kan gjøre er å legge altfor mye i den første gangen, er nok forventninger der uansett. God puling!

Supert!

Takk for alle kommentarene! Setter stor pris på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...