Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen av dere som har sett monster, cold mountain, dusinet fullt, så kom polly?

skal rett og slett be samboeren min på date. ut og spise og på kino før eller etterpå. trenger en film som er oppbyggende, er litt sliten for tiden. kanskje ikke monster er tingen..

noen anbefalinger?

Fortsetter under...

fuji1365380447
Skrevet

Monster er i allefall ikke tingen på en romantisk date der målet er å føle seg bedre...

Jeg var helt utslitt etter filmen, og orket F.eks ikke tanken på sex etterpå - det var så mange brutale voldtektscener i filmen.

Bra spilt - men helt for jævlig!

Skrevet

Monster er i allefall ikke tingen på en romantisk date der målet er å føle seg bedre...

Jeg var helt utslitt etter filmen, og orket F.eks ikke tanken på sex etterpå - det var så mange brutale voldtektscener i filmen.

Bra spilt - men helt for jævlig!

da holder jeg meg unna den!

turn-off-filmer er ikke tingen akkurat nå nei. å være sliten er mer enn nok.

fuji1365380447
Skrevet

da holder jeg meg unna den!

turn-off-filmer er ikke tingen akkurat nå nei. å være sliten er mer enn nok.

Har du sett "love actually"?

Det er en skikkelig feel-good film!

Skrevet

hmmmmmmm. tror det. den med han der susete engelske fyren som statsminister? husker ikke navn nå.

Skrevet

Så kom Polly har jeg sett på pcen. Den var dåååårlig. Umorsom bæsje-humor og altfor forutsigbar.

Den siste samurai ser litt ok ut, men den er ganske lang. The Beautiful Country ser også lovende ut.

Annonse

Gjest epletre
Skrevet

monster: Ikke bra i det hele tatt.

cold mountain: Jentefilm. Jeg likte ikke den heller

dusinet fullt: Saa den emd barna, var morsom.

så kom polly: Helt grei film paa en sondagsmorgen i bakrus!

Har Mystic River kommet? Den er bra!

Skrevet

Nei, den var teit.

Skrevet

Så kom Polly har jeg sett på pcen. Den var dåååårlig. Umorsom bæsje-humor og altfor forutsigbar.

Den siste samurai ser litt ok ut, men den er ganske lang. The Beautiful Country ser også lovende ut.

"Den siste samurai" er knall - ihvertfall hvis man har litt sansen for gammel orientalsk kultur. Jeg synes det var en helt ok blanding av litt "guttefilm" og godt innhold. Og scenene er jo fantastiske - skikkelig eye-candy.

(men så liker jo jeg kinesiske og hong-kong filmer, da...)

".........................."

Skrevet

advarselen din kom for sent, hadde allerede kjøpt nettbilletter til "along came Polly".

den var faktisk helt grei,den. vi var begge i humør til en lett, småmorsom og romantisk film, ikke noe tungt.

daten var meget vellykket, spesielt avslutningen, da vi kom hjem............

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...