Gå til innhold

Vondt på venstre side av magen!

Anbefalte innlegg

Gjest Svar alle som kan!!

Hei. Helt siden jeg fikk nyrebekkenbetennelse/urinveisinfeksjon første gang, har jeg hatt vondt i venstre siden av magen...litt under magen. Rett ved det beinet som er der. Jeg har ikke vondt hele tiden,men det kommer stadig vekk. Noen ganger er det så vondt at jeg må krumme ryggen litt,kan ikke gå helt oppreist,for da gjør det enda vondere. Jeg vet ikke om dette har noe å gjøre med urinveisinfeksjon...Det gjør ikke vondt når jeg tisser og sånn. Og burde det ikke ha gått vekk etter alle antibiotika-kurene jeg har fått hvis det var urinveisinfeksjon? Derfor tror jeg ikke det har noe med det å gjøre. Men er det ikke eggstokkene som ligger der eller noe? Noen som har samme problem eller kjenner til det? Hva kan det være? Hatt det et par år nå.Noen ganger gjør det vondt å trykke akkurat der,som om noe er betent inni der. Svar alle som kan! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141325-vondt-p%C3%A5-venstre-side-av-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest succulus

Hei du! Jeg har også tidvis hatt smerter i siden mellom navel og hoftebein. Var hos lege for dette men det ble ikke funnet noe galt. Har tidligere hatt urinveisinfeksjon, så det var nærliggende å tro at det kunne være nyrebekkenbetennelse. Hadde derimot ikke smerter ved slag mot nyrene. Dette har mest sansynlig noe å gjøre med nyrene dine. Snakk med legen. Ellers må du sørge for å holde deg varm (!), drikk masse vann og juice, prøv tranebær og/eller blåbær tabletter. Det er veldig lett å få tilbake urinveisinfeksjon/nyrebekkenbetennelse for jenter. Baktereier kan fortsatt sitte igjen selv om du ikke har symptomer som svie ved vannlating ol.

Lykke til!

Gjest kom deg til spesialist - ikke gå med dette lenger.

Jeg har hatt både nyrebekkenbet./urinveisinfeksjon og eggstokkbetennelse.

Og vondt i ryggen får man av begge deler- og vondt nederst i magen.

Synes absolutt du burde få dette undersøkt hos spesialist.Hos meg var det eggstokkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...