Gjest crooked penis Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 hei jeg har en litt skjeiv penis. den heller ikke bare til den ene siden, men den er skjeiv, men bare litt, kanskje en eller to centimenter. jeg bare lurte på om noen av dere jenter reagerer på en skjeiv penis? er det dumt eller ekkelt? er 15 år, har hatt samleie, men tør ikke vise meg nært, feks munnsex, pga penisen? hvor normalt er d? hver så snill og svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141381-skjeiv-penis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma mor Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Helt normalt! Akkurat som at jenter har forskjellige pupper, så har gutter forskjellig penis. Har selv hatt kjæreste med skjev penis, og den var MINST like god som alle andre. Ingen grunn til å skjule den! MEN, du vet at den seksuelle lavalderen er 16 år...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141381-skjeiv-penis/#findComment-888320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mikey Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Ikke noe å være redd for, jeg har også skjev penis (nedover), men den funker helt fint likevel Det er vel heller "unormalt" å ha en helt rett penis, faktisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141381-skjeiv-penis/#findComment-888443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
annonym007 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Helt normalt! Akkurat som at jenter har forskjellige pupper, så har gutter forskjellig penis. Har selv hatt kjæreste med skjev penis, og den var MINST like god som alle andre. Ingen grunn til å skjule den! MEN, du vet at den seksuelle lavalderen er 16 år...? jada det vet jeg, men d var med en annen 15 år gammel jente, og er ikke d lov? vi var ihvertfall bevisse begge to 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141381-skjeiv-penis/#findComment-888967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jada det vet jeg, men d var med en annen 15 år gammel jente, og er ikke d lov? vi var ihvertfall bevisse begge to en ting er vel om det er lov eller ikke. en annen ting er vel om du er klar for dette, eller om du følte det mer som et press, noe du måtte ha overstått. det er så fantastisk å være femten år. bare det å holde hender og fingerflørte kan gi deg sommerfugler i magen. og det å kysse noen, wow! trenger du egentlig noe mer? haster det så fælt å bli voksen? Å nyte forelskelsen, gi den god tid. Det er lov å være usikker på kroppen sin når man er femten, å være litt beskjeden. Du er tross alt ikke ferdig utvokst. Mye vil skje i årene fremover helt sikkert. Jeg tror jeg ville stoppet opp og tenkt meg om, kjent p følelsen av jentas bryster gjennom genseren og vurdert om ikke dette er mer enn nok. Om ikke spenningen i å kunne snike hånden under genseren holder i noen år til fremover. Er det ikke godt å ha noe å glede seg til? Er det ikke godt å vite at kroppen din kanskje ikke er helt klar for et heftig sexliv enda. For uansett så er sex garantert bedre når man er nitten, eller enda bedre når man er treogtyve eller kanskje allerbest når man er førti, om vi spør de som er eldre på dette forumet. Derfor ville jeg råde deg til å bli skikkelig god til å kysse isteden. For om det er noe man er litt dårligere til å øve på når man er eldre, så tror jeg det er nettopp det. Og er du god på å fingerflørte, god på å massere og god på å kysse, så skal jeg love deg du blir en god elsker når den tiden kommer. Men gjør det i riktig rekkefølge. Gi deg selv lov å fortsatt være et barn og en ungdom. Det haster ikke! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141381-skjeiv-penis/#findComment-888978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
annonym007 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 en ting er vel om det er lov eller ikke. en annen ting er vel om du er klar for dette, eller om du følte det mer som et press, noe du måtte ha overstått. det er så fantastisk å være femten år. bare det å holde hender og fingerflørte kan gi deg sommerfugler i magen. og det å kysse noen, wow! trenger du egentlig noe mer? haster det så fælt å bli voksen? Å nyte forelskelsen, gi den god tid. Det er lov å være usikker på kroppen sin når man er femten, å være litt beskjeden. Du er tross alt ikke ferdig utvokst. Mye vil skje i årene fremover helt sikkert. Jeg tror jeg ville stoppet opp og tenkt meg om, kjent p følelsen av jentas bryster gjennom genseren og vurdert om ikke dette er mer enn nok. Om ikke spenningen i å kunne snike hånden under genseren holder i noen år til fremover. Er det ikke godt å ha noe å glede seg til? Er det ikke godt å vite at kroppen din kanskje ikke er helt klar for et heftig sexliv enda. For uansett så er sex garantert bedre når man er nitten, eller enda bedre når man er treogtyve eller kanskje allerbest når man er førti, om vi spør de som er eldre på dette forumet. Derfor ville jeg råde deg til å bli skikkelig god til å kysse isteden. For om det er noe man er litt dårligere til å øve på når man er eldre, så tror jeg det er nettopp det. Og er du god på å fingerflørte, god på å massere og god på å kysse, så skal jeg love deg du blir en god elsker når den tiden kommer. Men gjør det i riktig rekkefølge. Gi deg selv lov å fortsatt være et barn og en ungdom. Det haster ikke! nå føler jeg meg litt deprimert her, skjønner hva du mener med at d er lurt å spare d, og ikke forhaste seg. men d er litt seint! men første gangen blir jo ikke perfekt, du må jo øve deg, selv om jeg var ganske fornøyd. men mange har lyst å experimentere på denne alderen, d e jo spennende og alt d der. også er vi jo alle ganske barnslige fortsatt, håper d blir bedre på videregående. d er jo utrolig hvor mye folk kan gjøre for å prøve å komme inn i "gjengen" til de "kule" og som jeg har funnet ut, er de virkelige kule folkene de som klarer å være med alle og akseptere alle. det er de jeg har lyst å være venner med. ikke de som skal hive ting på andre, d virker som alle andre utenom de selv ser hvor dum de er. når jeg leser gjennom dette igjen virker d som om jeg forteller den gamle gode leksen, men d e ganske vanskelig å beskrive akkurat hvordan d er. men nå sporer jeg av forferdelig, men d e ganske godt å få sagt meningene sine. selv om dette kan virke litt forvirrende 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141381-skjeiv-penis/#findComment-889369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 nå føler jeg meg litt deprimert her, skjønner hva du mener med at d er lurt å spare d, og ikke forhaste seg. men d er litt seint! men første gangen blir jo ikke perfekt, du må jo øve deg, selv om jeg var ganske fornøyd. men mange har lyst å experimentere på denne alderen, d e jo spennende og alt d der. også er vi jo alle ganske barnslige fortsatt, håper d blir bedre på videregående. d er jo utrolig hvor mye folk kan gjøre for å prøve å komme inn i "gjengen" til de "kule" og som jeg har funnet ut, er de virkelige kule folkene de som klarer å være med alle og akseptere alle. det er de jeg har lyst å være venner med. ikke de som skal hive ting på andre, d virker som alle andre utenom de selv ser hvor dum de er. når jeg leser gjennom dette igjen virker d som om jeg forteller den gamle gode leksen, men d e ganske vanskelig å beskrive akkurat hvordan d er. men nå sporer jeg av forferdelig, men d e ganske godt å få sagt meningene sine. selv om dette kan virke litt forvirrende mente at du ikke trengte å fortsette, selv om du hadde begynt. faktisk. nå har du prøvd, og føler deg fortsatt usikker. kanskje er det ikke så dumt å vente noen år til du forsøker neste gang? å være blant de kule ja. det er ikke så viktig nei. mye viktigere å være seg selv, og stå for deg, være stolt av den man er, og behandle alle for den de er og med respekt. ikke henge seg opp i andres meninger, men gi alle en sjans, og finne sine egne meninger. også når det gjelder sex selvfølgelig. jeg mener at det er så mye å eksprimentere med før samleie, at det ikke gjør noe å droppe dette. så slipper man alt som har med bekymringer for seksuelle sykdommer og graviditet i tillegg. som sagt, bare det å utforske ulike måter å kysse på kan ta mange år å bli god på! og så er jo ikke sex og kjærlighet og forelskelse alt her i verden heller? vennskap og aktiviteter, musikk og idrett, slike ting kan også gi veldig mye, og bør også brukes tid og krefter på å finne ut av. sex får du liksom så god tid til senere, å finne deg selv derimot, det er det aldri for tidlig å begynne med. din stil, dine meninger, din musikk, din type film, dine venner, dine tanker, din politikk... og siden din fremtidige kone. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141381-skjeiv-penis/#findComment-889471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ollle Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 mente at du ikke trengte å fortsette, selv om du hadde begynt. faktisk. nå har du prøvd, og føler deg fortsatt usikker. kanskje er det ikke så dumt å vente noen år til du forsøker neste gang? å være blant de kule ja. det er ikke så viktig nei. mye viktigere å være seg selv, og stå for deg, være stolt av den man er, og behandle alle for den de er og med respekt. ikke henge seg opp i andres meninger, men gi alle en sjans, og finne sine egne meninger. også når det gjelder sex selvfølgelig. jeg mener at det er så mye å eksprimentere med før samleie, at det ikke gjør noe å droppe dette. så slipper man alt som har med bekymringer for seksuelle sykdommer og graviditet i tillegg. som sagt, bare det å utforske ulike måter å kysse på kan ta mange år å bli god på! og så er jo ikke sex og kjærlighet og forelskelse alt her i verden heller? vennskap og aktiviteter, musikk og idrett, slike ting kan også gi veldig mye, og bør også brukes tid og krefter på å finne ut av. sex får du liksom så god tid til senere, å finne deg selv derimot, det er det aldri for tidlig å begynne med. din stil, dine meninger, din musikk, din type film, dine venner, dine tanker, din politikk... og siden din fremtidige kone. Absolutt ingen grunn til å angre på at du hadde sex. Husker selv da jeg var på din alder, tenkte ikke på annet en puling. Hormonene tok helt av. Som snilen er inne på så er det utrolig mange "sider" av menneskelig seksualitet som ikke inkulderer samleie, men at det den "riktige" rekkefølgen er samleie til sist er bare PISS! Ettersom det er vi gutta som faktisk må yte noe under samleie er det greit å få det unnagjort før den perfekte kvelden med den perfekte dama, så slipper man prestasjonsangst og manglende reisning.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141381-skjeiv-penis/#findComment-891235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.