Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk en trist melding i stad, at hannem var utesteng fra forum pga sitt innlegg om alle gravide i Desember.

Jeg personlig syntes dette er kjempesynd,

Er uenig med dem som mener at hun reklamerte for seg selv.

Det må jo være lov og være glad når det du driver med har ført til 8 Graviditeter.

Av de de som har fullført behandlingen hos Hannem har 8 av 8 blitt gravide på 2 - 8 behandlinger.

Jeg håper at hun får komme inn på DOL igjen for vi trenger en som henne.

For meg har hun vært til stor hjelp og støtte.

Har noen av dere spørsmål til henne nås hun på

[email protected]

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14141-reflexologen-hannem-er-utestengt-fra-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare føyer til

Vi _må_ dessverre se i øynene at en ikke kan tilskrive Hannem at 8 personer har greid å bli gravide i løpet av kort tid.

Kanskje hadde de blitt gravide også uten denne alternative behandlingen.

Jeg har ikke noe imot alternativ behandling. Jeg kommer selv til å søke det, men jeg håper at vi kan slippe å oversvømmes av reklame fra ulike aktører på markedet som ønsker å tjene penger på vår ulykke.

Ikke dermed sagt at Hannem er en av disse kynikerne, altså.

Jeg ønsker de gravide lykke til videre :-)

Vi _må_ dessverre se i øynene at en ikke kan tilskrive Hannem at 8 personer har greid å bli gravide i løpet av kort tid.

Kanskje hadde de blitt gravide også uten denne alternative behandlingen.

Jeg har ikke noe imot alternativ behandling. Jeg kommer selv til å søke det, men jeg håper at vi kan slippe å oversvømmes av reklame fra ulike aktører på markedet som ønsker å tjene penger på vår ulykke.

Ikke dermed sagt at Hannem er en av disse kynikerne, altså.

Jeg ønsker de gravide lykke til videre :-)

Dette var veldig trist lesing! Jeg er som tidligere sagt en av de som har blitt gravid etter behandling hos hannem. Jeg kan ikke si at hun ene og alene er 100% grunn til graviditeten. Men, det er da ikke bare tilfeldig at alle oss 8 som har vært der har blitt gravide? Noen hadde nok klart seg uten behandling, men min tro er helt klart at det er fler av oss som ikke hadde vært gravide uten hennes hjelp.

At noen alternative behandlere gjør dette av økonomiske interesser er sant. Men, hannems interesser innen reflexologi ligger på et helt annet plan. Hun har selv måttet ha hjelp for å få barn, og vet veldig godt hvor mye rart vi prøver, hvor desperate mange av oss kan bli, og hun ville aldri utnyttet det!

Det var etter min mening ikke reklame i hannems innlegg. Det var glede for at hennes arbeid ikke var forgjeves, det var lykke for at fler av oss hadde lykkes, det var informasjon om at reflexologi kanskje kan komme mer på banen i forbindelse med barnløshet og mye mer. Det var ingenting som var lagt opp som salgstema, det var ren informasjon til de som ønsker å prøve alternativ behandling at refexologi nytter. Bare det at hun oppgir og anbefaler andre reflexologer beviser vel at det ikke er hennes økonomiske vinning som var grunnen.

Dette var synd, for vi trenger hjelp og støtte fler av oss. Hanne er også en god støttespiller utenom behandlingene. Jeg har ingen betenkligheter med å anbefale henne for oss som er så heldige å bo i nærheten.

Dette var riktig trist, synes jeg. Jeg har ikke selv benyttet meg av hannem eller annen alternativ behandling, men synes det er kjempetrist at hun har blitt utestengt. Jeg vil med dette oppfordre webmaster til å oppheve utestegningen. I mine øyne er det stor forskjell på markedsføring av tjenester og hannem's deltagelse på forum. Hun er tross alt en av oss. Håper inderlig at du snart er her igjen, Hannem !

Gjest Christian Anker, redaktør, Doktor Online

Hannem er ikke utestengt fra DOL, og webmaster har heller ikke slettet innlegg fra henne. Her tror jeg således det kanskje det dreier seg om en misforståelse.

Vedrørende punktene du tar opp gjelder imidlertid regelverket for henne som alle andre deltakere i tjenestene. Der står blant annet:

"Doktor Online forbeholder seg retten til å slette innlegg i Forum man mener er medisinsk villedende eller feilaktige. Dette forbeholdet skal dog ikke oppfattes slik at uslettete innlegg i Forum derved er å anse som godkjent av Doktor Online.

Det er ikke tillatt å benytte tekst eller bilder som er copyrighted eller beskyttet på annen måte. Det er heller ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, tjenester eller informasjon gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Onlines eiere."

Se for øvrig:

http://forum.doktoronline.no/forum/rules_forum.html

Dette var veldig trist lesing! Jeg er som tidligere sagt en av de som har blitt gravid etter behandling hos hannem. Jeg kan ikke si at hun ene og alene er 100% grunn til graviditeten. Men, det er da ikke bare tilfeldig at alle oss 8 som har vært der har blitt gravide? Noen hadde nok klart seg uten behandling, men min tro er helt klart at det er fler av oss som ikke hadde vært gravide uten hennes hjelp.

At noen alternative behandlere gjør dette av økonomiske interesser er sant. Men, hannems interesser innen reflexologi ligger på et helt annet plan. Hun har selv måttet ha hjelp for å få barn, og vet veldig godt hvor mye rart vi prøver, hvor desperate mange av oss kan bli, og hun ville aldri utnyttet det!

Det var etter min mening ikke reklame i hannems innlegg. Det var glede for at hennes arbeid ikke var forgjeves, det var lykke for at fler av oss hadde lykkes, det var informasjon om at reflexologi kanskje kan komme mer på banen i forbindelse med barnløshet og mye mer. Det var ingenting som var lagt opp som salgstema, det var ren informasjon til de som ønsker å prøve alternativ behandling at refexologi nytter. Bare det at hun oppgir og anbefaler andre reflexologer beviser vel at det ikke er hennes økonomiske vinning som var grunnen.

Dette var synd, for vi trenger hjelp og støtte fler av oss. Hanne er også en god støttespiller utenom behandlingene. Jeg har ingen betenkligheter med å anbefale henne for oss som er så heldige å bo i nærheten.

Jeg er også en av dem som ble gravid etter behandling hos Hannem. Jeg hadde to behandlinger, så ble det to blå :-))))

Jeg hadde vært på Riksen og fjernet endo ca. 2 måneder før jeg var hos Hannem, og vi sto i kø til IVF.

Jeg vet ikke om alternativ behandling hjelper (er litt skeptisk) men tenkte at det ikke skadet å prøve. Legene på Riksen mente at jeg hadde gode sjanser til å bli gravid på egenhånd etter lapen, så ikke vet jeg hva som gjorde utslaget.

Men jeg angrer ikke på de to behandlingene jeg tok hos Hannem, slev om det var vondt :-)))

Annonse

Hannem er ikke utestengt fra DOL, og webmaster har heller ikke slettet innlegg fra henne. Her tror jeg således det kanskje det dreier seg om en misforståelse.

Vedrørende punktene du tar opp gjelder imidlertid regelverket for henne som alle andre deltakere i tjenestene. Der står blant annet:

"Doktor Online forbeholder seg retten til å slette innlegg i Forum man mener er medisinsk villedende eller feilaktige. Dette forbeholdet skal dog ikke oppfattes slik at uslettete innlegg i Forum derved er å anse som godkjent av Doktor Online.

Det er ikke tillatt å benytte tekst eller bilder som er copyrighted eller beskyttet på annen måte. Det er heller ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, tjenester eller informasjon gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Onlines eiere."

Se for øvrig:

Det var godt å høre ! Takk skal du ha.

Se for øvrig:

Jeg har forsøkt å sende innlegg her på forumet i flere dager, men ingen av dem ble registrert. Forsøkte så med noen testmeldinger på andre forum, og de gikk rett gjennom uten noen problemer.... derfor trodde jeg at jeg ble nektet adgang på dette forumet. Men dette har nok berodd på en feil i forumet.

Heldigvis så var dette en misforståelse, det er jeg kjempeglad for. Jeg trenger dette forumet også for min egen del. Selvom jeg jobber som reflexolog, og har engasjert meg sterkt i å jobbe med ufrivillig barnløshet, så er jeg selv i samme situasjon som alle dere andre er.

Jeg har vært så uendelig heldig å få lov til å få et barn, ei lita jente som nå er 14 måneder gammel, og som jeg forguder mest av allt. Denne lykken og gleden håper jeg at dere alle sammen blir forunt en vakker dag.

Jeg tror heller ikke at reflexologi er løsningen for all barnløshet her på jord, men at den kan ha gunstig effekt for mange, ja det ser det jo ut til at den har.

Tusen takk til dere alle sammen for støtte erklæringer og gode ord, det har gjort veldig godt.

Heldigvis så er jeg "tatt inn i varmen" igjen, og selv om det hele berodde på en misforståelse, så var det en ganske skrekkelig opplevelse!!!!

Nok en gang, tusen takk for hyggelige og oppmuntrende ord!!

Masse klemmer fra

• 3 uker senere...

Jeg er også en av dem som ble gravid etter behandling hos Hannem. Jeg hadde to behandlinger, så ble det to blå :-))))

Jeg hadde vært på Riksen og fjernet endo ca. 2 måneder før jeg var hos Hannem, og vi sto i kø til IVF.

Jeg vet ikke om alternativ behandling hjelper (er litt skeptisk) men tenkte at det ikke skadet å prøve. Legene på Riksen mente at jeg hadde gode sjanser til å bli gravid på egenhånd etter lapen, så ikke vet jeg hva som gjorde utslaget.

Men jeg angrer ikke på de to behandlingene jeg tok hos Hannem, slev om det var vondt :-)))

Hva er det slags behandling som blir foretatt da?

Lurer for jeg har en venninne som holdt på med mye rart...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...