Gå til innhold

cambridgekuren?

Anbefalte innlegg

Gjest tonje30
Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt kuren? Noen som har prøvd den?

Fortsetter under...

Skrevet

Den får du kjøpt på helsekost og apotek. Råder deg til å kjøpe bare en posjonspakke først. Synes den smaker GRUSOMT, snakk om få fornemmelse av å spise spy... Nei, hiv deg heller på et grete roede kurs, det har funka supert for meg. Har gått i 10 uker,og gått ned like mange kilo..

Skrevet

Du får kjøpt den på apotek og helsekost.

Jeg gikk på denne kuren.

Gikk ned 20 kg, men i og med det er pulver kur er det vanskelig å holde vekten etter du begynner å spise igjen...

Jeg likte kylling og grønnsaks suppen.

De var gode, de er best hvis du tilbereder suppene slik man gjør med vanlige supper.

Kok opp under visping...

Gjest cambridge suger
Skrevet

Pass deg for slike kurer, du ødelegger forbrenningen din og ender opp mange kilo tyngre enn da du startet! Ikke gjør det!!

Gjest thea3
Skrevet

Du får kjøpt den på apotek og helsekost.

Jeg gikk på denne kuren.

Gikk ned 20 kg, men i og med det er pulver kur er det vanskelig å holde vekten etter du begynner å spise igjen...

Jeg likte kylling og grønnsaks suppen.

De var gode, de er best hvis du tilbereder suppene slik man gjør med vanlige supper.

Kok opp under visping...

Hei Caytlin

Kan jeg spørre om hvor lang tid du brukte på å gå ned 20 kg? Gikk du opp igjen? Tenkte jeg skulle prøve å passe meg etterpå.

Har prøvd å slanke meg på "naturlig" måte lenge, men det går ikke. Derfor tror jeg må ha en drastisk begynnelse. Spiser ett måltid om dagen. Gjorde du?

Noen sier også at jeg blir å ødelegge forbrenningen min. Hvordan er det med deg?

Ble litt mange spørsmål til deg, men håper du har tid å svare:)

Skrevet

Hei Caytlin

Kan jeg spørre om hvor lang tid du brukte på å gå ned 20 kg? Gikk du opp igjen? Tenkte jeg skulle prøve å passe meg etterpå.

Har prøvd å slanke meg på "naturlig" måte lenge, men det går ikke. Derfor tror jeg må ha en drastisk begynnelse. Spiser ett måltid om dagen. Gjorde du?

Noen sier også at jeg blir å ødelegge forbrenningen min. Hvordan er det med deg?

Ble litt mange spørsmål til deg, men håper du har tid å svare:)

Jeg tok av 20 kg på 2 mnd med ren pulverkur.

Ja jeg gikk opp ca 10 kg igjen..

har alltid hatt dårlig forbrenning så jeg vet ikke om denne har ødelagt den ytterligere..

Men det sier seg jo selv at jo sjeldnere en spiser så går jo forbrenningen ned..

Lykke til....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...