Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan det ha noe med trusene/bindet/buksene du har på deg å gjøre?

Om du har mensen og har på litt trange klær, så kan rett og slett bindet gni mot klitoris hele dagen. Og da blir den temmelig øm og sår.

Men vi er jo ofte litt kåte selv om vi har mensen også da, så denne kombinasjonen med ståklitte og bind er nok heller ikke så heldig...

Gjest lahila

Om du har mensen og har på litt trange klær, så kan rett og slett bindet gni mot klitoris hele dagen. Og da blir den temmelig øm og sår.

Men vi er jo ofte litt kåte selv om vi har mensen også da, så denne kombinasjonen med ståklitte og bind er nok heller ikke så heldig...

HÆ? Hvor tar du ting fra? Kombinasjon ståklitte og bind? Jøsses..

Annonse

at om man har ståklitte når man har mensen og har på seg bind, så kan det gjøre vondt.

Jeg bruker ikke trange klær så det er ikke grunnen. Jeg har ingen nytte av ditt svar. Klitorisen er ikke sår, den er rett og slett vond. Den er vond når jeg beveger meg og også noen ganger når jeg er helt i ro.

Gjest lahila

at om man har ståklitte når man har mensen og har på seg bind, så kan det gjøre vondt.

Eh.. jaha? Så hvis man skulle bli kåt og har bind på så gjør det vondt? Hva slags bind har du hatt på, eller hvor svær er klitten din?

Man går vel uansett ikke rundt og er kåt så veldig lenge om gangen når man har bind på, eller hva?

Det her tror jeg må ha toppet listen over tidenes dårlige svar her på DOL..

Det blir nok neppe noe annerledes gnikking mot klitoris om man har på bind eller bare truse. Bindene nå til dags er ikke sandpapir og 5 cm tykke da..

Og det er vel ikke så veldig vanlig å gå rundt og ha ståklitte hele dagen slik at det blir et problem å gå med bind?

Regner med du ikke er jente, så kanskje du ikke har så peiling på det her?

Jeg har hørt om andre også om har litt vondt der i forbindelse med mens, men vet ikke helt hvorfor. Sorry..

Eh.. jaha? Så hvis man skulle bli kåt og har bind på så gjør det vondt? Hva slags bind har du hatt på, eller hvor svær er klitten din?

Man går vel uansett ikke rundt og er kåt så veldig lenge om gangen når man har bind på, eller hva?

I alle dager, det var da svært. Nå har jo undertegnede av hovedinnlegget svart at klitoris ikke er sår men vond, og at svaret mitt dermed ikke hjelper henne. Helt greit det.

Men at det GÅR AN å bli sår av å være kåt og ha på et bind, det er jeg sikker på. Finnes mange ulike bind vet du, noen foretrekker store og tykke, selv om det finnes små og tynne på markedet.

Det her tror jeg må ha toppet listen over tidenes dårlige svar her på DOL..

Det blir nok neppe noe annerledes gnikking mot klitoris om man har på bind eller bare truse. Bindene nå til dags er ikke sandpapir og 5 cm tykke da..

Og det er vel ikke så veldig vanlig å gå rundt og ha ståklitte hele dagen slik at det blir et problem å gå med bind?

Regner med du ikke er jente, så kanskje du ikke har så peiling på det her?

Jeg har hørt om andre også om har litt vondt der i forbindelse med mens, men vet ikke helt hvorfor. Sorry..

Jeg er jente, og jeg har opplevd dette. Sånn er det med den saken. At ikke dette gjalt undertegnede av hovedinnlegget er en helt annen sak. Da kunne kanskje noen andre svare til henne, istedenfor meg.

Annonse

Gjest lahila

I alle dager, det var da svært. Nå har jo undertegnede av hovedinnlegget svart at klitoris ikke er sår men vond, og at svaret mitt dermed ikke hjelper henne. Helt greit det.

Men at det GÅR AN å bli sår av å være kåt og ha på et bind, det er jeg sikker på. Finnes mange ulike bind vet du, noen foretrekker store og tykke, selv om det finnes små og tynne på markedet.

hehe.. tviler ikke på at man kan bli sår av å ha på bind og så være kåt.. mye som går ann..

Men svaret burde vel inneholde noe som hjelper og ikke bare hva som går ann? Det høres jo mildt talt usannsynlig ut da.. at man blir sår fordi man har ståklitte og har tykt bind på..

Har nok ikke noe med ytre påvirkning å gjøre..

Jeg er jente, og jeg har opplevd dette. Sånn er det med den saken. At ikke dette gjalt undertegnede av hovedinnlegget er en helt annen sak. Da kunne kanskje noen andre svare til henne, istedenfor meg.

Prøv å ikke gå rundt å vær så kåt da vettu mens du har bind på.. Er klitorisen din kjempestor?

Mette Moen, Gynekolog

Lokalisert smerte i klitoris er meget uvanlig. Det er beskrevet at blod kan samle seg i klitoris, spesielt ved bruk av ulike medikamenter. Bruker du medisiner?

Symptomet bare opptrer ved menstruasjon får meg til å tenke på tilstanden endometriose, en godartet tilstand hvor vev av samme type som i livmorhulen er plassert på feil plass, men oppfører seg som livmorslimhinne med vekst gjennom syklus, og det medfører smerter. Jeg har sett i litteraturen, men finner ikke noe om endometriose med slik lokalisasjon.

Jeg har altså ingen sikker forklaring, bare teorier. Jeg foreslår at du blir undersøkt når du har symptomet (om det kommer til å gjenta seg).

Vennlig hilsen Mette H Moen

Dette har jeg også. Klitoris er rett og slett vond når jeg har mensen og også litt før. Dette har imidlertid ikke bekymret meg så mye før jeg leste svaret til Mette Moen!? Er det så uvanlig at jeg må få det undersøkt??? Jeg er forresten 22 og har hatt dette så lenge jeg har hatt mensen tror jeg...Nå ble jeg en smule bekymret her jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...