Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har fått en utvekst på penishodet, helt ved urinveisåpningen. Det ser ikke ut som verken en kvise eller vorte, men ligner. Har hatt det ca 2 uker nå, uten at det har blitt verken bedre eller verre. Det gjør ikke vondt, og jeg har kun 1 fast sexpartner. "Utveksten" er på størrelse med en vorte, er rød og går litt inn i urinveisåpningen.

Hva i alle dager kan dette være??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141531-merkelig-utvekst-p%C3%A5-penishodet/
Del på andre sider

• 12 år senere...

Fortsetter under...

Den 24.3.2004 at 23.46, asiojh skrev:

Hei,

Jeg har fått en utvekst på penishodet, helt ved urinveisåpningen. Det ser ikke ut som verken en kvise eller vorte, men ligner. Har hatt det ca 2 uker nå, uten at det har blitt verken bedre eller verre. Det gjør ikke vondt, og jeg har kun 1 fast sexpartner. "Utveksten" er på størrelse med en vorte, er rød og går litt inn i urinveisåpningen.

Hva i alle dager kan dette være??

Hei! Fikk du noe svar på dette? 

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kondylom?

Anonymkode: 528b5...3fb

Nei beklager, ikke kondylom jeg mente. Jeg hadde en slik rød utvekst og det het noe annet, var ikke kjønnsvorte. Fikk den penslet vekk

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Jeg har hatt det jeg tror han beskriver i ca 2 uker nå selv, og i går kveld kom det i tillegg en del blod når jeg hadde ereksjon. 

Hva vil si at du fikk penslet vekk?

Anonymkode: 14872...d1a

Penslet på noe som etset vekk utveksten om jeg husker riktig 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...