Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det er mer vanlig at kvinner blir voldtatt, men om en mann skulle ha blitt voldtatt så er kanskje han mye flauere over å si det enn en kvinne kanskje? En ting jeg har tenkt på er, en mann kan jo bli voldtatt av menn, men kan egentlig en mann bli voldtatt av en kvinne?? Jeg mener det burde vel vært umulig?? eller? han må jo ha ståpikk for at hun skal klare å voldta ham, og jeg regner med at hvis han ikke vil da står den jo ikke ? til mannfolk som vet best, går det ann å bli voldtatt av en kvinne, altsp utføre samleie?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141597-damer-og-voldtekt/#findComment-890281
Del på andre sider

Annonse

Gjest falu over verden

Fordi da må jo mannen være voldtatt av en annen mann og det ville han aldri orke å fortelle om..

Menn/gutter kan da bli voldtatt av kvinner/jenter også! Hvilken gutt får ikke ståkuk hvis du tar den i kjeften en liten stund først. I tillegg har menn et hull der bak også.

Mange syke mennesker her i verden, både kvinner og menn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141597-damer-og-voldtekt/#findComment-890849
Del på andre sider

petter smart

Jeg tror det er mer vanlig at kvinner blir voldtatt, men om en mann skulle ha blitt voldtatt så er kanskje han mye flauere over å si det enn en kvinne kanskje? En ting jeg har tenkt på er, en mann kan jo bli voldtatt av menn, men kan egentlig en mann bli voldtatt av en kvinne?? Jeg mener det burde vel vært umulig?? eller? han må jo ha ståpikk for at hun skal klare å voldta ham, og jeg regner med at hvis han ikke vil da står den jo ikke ? til mannfolk som vet best, går det ann å bli voldtatt av en kvinne, altsp utføre samleie?

Du framviser dårlig kunnskap om menn her.

Menn har nok ikke så god kontroll på sin ereksjon. Dersom noen stimulerer penis vil en nok sannsnynligvis få ereksjon.

Uansett omfatter voldtekt mye mer enn bare samleie.

Det finnes noen få saker der kvinner er blitt dømt for voldtekt av menn. Selv om menn som hevder seg voldtatt av en kvinne som regel blir latterliggjort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141597-damer-og-voldtekt/#findComment-892523
Del på andre sider

Du framviser dårlig kunnskap om menn her.

Menn har nok ikke så god kontroll på sin ereksjon. Dersom noen stimulerer penis vil en nok sannsnynligvis få ereksjon.

Uansett omfatter voldtekt mye mer enn bare samleie.

Det finnes noen få saker der kvinner er blitt dømt for voldtekt av menn. Selv om menn som hevder seg voldtatt av en kvinne som regel blir latterliggjort.

Det har ikke noe med dårlige kunnskaper å gjøre egentlig, har aldri prøvd å voldta en mann, men jeg vet da vel det at pikken står lett. Men jeg er ikke mann, og tenker at hvis en mann ikke har lyst på sex så må jo det være lite opphissende å bli presset til det?? eller hva? jeg vet vel ikke det, jeg er jo ikke mann. Og ja jeg vet at voldtekt er mer enn et samleie, derfor skrev jeg også det, går det ann å voldta ved å fullføre et samleie ikke sant. Jeg trodde kanskje at det var slik at om noen prøvde å tvinge en mann til sex når han syntes alt var frastøtende at pikken ikke ville fyke til værs så lett, altså det jeg lurte på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141597-damer-og-voldtekt/#findComment-893280
Del på andre sider

petter smart

Det har ikke noe med dårlige kunnskaper å gjøre egentlig, har aldri prøvd å voldta en mann, men jeg vet da vel det at pikken står lett. Men jeg er ikke mann, og tenker at hvis en mann ikke har lyst på sex så må jo det være lite opphissende å bli presset til det?? eller hva? jeg vet vel ikke det, jeg er jo ikke mann. Og ja jeg vet at voldtekt er mer enn et samleie, derfor skrev jeg også det, går det ann å voldta ved å fullføre et samleie ikke sant. Jeg trodde kanskje at det var slik at om noen prøvde å tvinge en mann til sex når han syntes alt var frastøtende at pikken ikke ville fyke til værs så lett, altså det jeg lurte på.

Enkelte menn får ikke ereksjon når de ønsker det, andre får ereksjon når de ikke ønsker det. Det psykiske er viktig her. Når en absolutt ikke vil ha ereksjon så tenker en så mye på det at en får ereksjon mot sin vilje.

Det er jo også en del kvinner som blir våte og til dels kåte under en voldtekt. Mot sin vilje.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141597-damer-og-voldtekt/#findComment-893359
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...