Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv å forestill hva som er godt for han. Husk at du skal stimulere penis best mulig og det gjør du effektivt med tungen. Penishodet er som du sikkert vet et veldig følsomt område, så derfor konsentrer mye av bevegelsene rundt det. Bruk fantasien, lytt til han, det er egentlig ikke så vanskelig!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14161-suging/#findComment-68002
Del på andre sider

Hmmm, sitter ikke g-punktet hos guttene i rompa da?

Noen påstår at guttenes g-punkt er i eller i nærheten av prostata. Den finnes i forkant av endetarmen et par centimeter fra endetarmsåpningen. Har forsåvidt selv prøvd dette sammen med kjæresten, uten at det ga meg noe serlig seksuelt.

Men en ivrig liten finger som utforsker analåpningen og området mot ballene er definitift ikke å forakte samtidig med annen behandlig av veslekaren. Jeg vil imidlertid ikke anbefale at du helt uten videre bare setter i gang der bak, det bør nok skje med den utvalgtes godkjenning.

Et lite tips når det gjelder suging: pass på at det er lek, og ikke arbeid du holder på med der nede. Varier bruk av hender, munn og tunge, samtidig som du hele tiden har 'kontakt' med kjæresten din. Bare det å se et par ivrige søte øyne og et lurt smil mens jeg er til 'behandling' gjør ihvertfall underverker for meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14161-suging/#findComment-68029
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Noen påstår at guttenes g-punkt er i eller i nærheten av prostata. Den finnes i forkant av endetarmen et par centimeter fra endetarmsåpningen. Har forsåvidt selv prøvd dette sammen med kjæresten, uten at det ga meg noe serlig seksuelt.

Men en ivrig liten finger som utforsker analåpningen og området mot ballene er definitift ikke å forakte samtidig med annen behandlig av veslekaren. Jeg vil imidlertid ikke anbefale at du helt uten videre bare setter i gang der bak, det bør nok skje med den utvalgtes godkjenning.

Et lite tips når det gjelder suging: pass på at det er lek, og ikke arbeid du holder på med der nede. Varier bruk av hender, munn og tunge, samtidig som du hele tiden har 'kontakt' med kjæresten din. Bare det å se et par ivrige søte øyne og et lurt smil mens jeg er til 'behandling' gjør ihvertfall underverker for meg!

Området mellom anus og pungen er meget følsomt for seksuell stimulering. Bare prøv en gang med hånddusjen så skal du kjenne hvor godt det kan være. Likeledes er pungen deilig å bli stimulert på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14161-suging/#findComment-68430
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...