Gå til innhold

Øyenbrynene mine ble nappa vekk mens jeg sov!

Anbefalte innlegg

Gjest call me Al

Jeg har over lengre tid spart for å få skikkelig buskete øyenbryn, a la Kri i eldrebølgen. Her om dagen våkna jeg opp, og oppdaga at alle de lange hårene var borte. Hun som jeg deler seng med hadde nappa dem ut! Dette synes jeg er ganske drøyt! Greit nok at hun ikke likte dem, men jeg hadde faktisk spart i ganske lang tid. Jeg synes det ga meg et litt godslig, koselig utseende. Synes heller ikke at man har noe med å forandre på utssendet til andre når de ikke vil det selv. Vi må godta hverandre som vi er!

Fortsetter under...

Gjest Edition81

Du høres ut som om du kanskje har nok fritid til å la de vokse ut igjen..

Og i mellomtiden har jeg følgende råd til deg.

1. Det finnes store sprittusjer, tegn en stor og tykk strek. Hvis du skal ha fargen til Kri, så bruk sølvtusj.

2.Kjøp to parykker og lim en oppå hvert øye.

3.Kjøp deg en stooooor hatt som skjuler deg helt, bra om du faktisk kan flytte inn i hatten i en periode.

Dette er da ikke verdens undergang.

Lykke til

Gjest call me Al

Jeg synes det bør være lov å forandre på ting som virkelig irriterer en. Hva om damen din hadde hår som vokste ut av nesa. Vedder på at du hadde nappa dem ut hvis hun nekta å fjerne dem!

En viss forskjell på nesehår og øyenbryn kanskje?

Annonse

Det er helt klart et overtramp å nappe dem ut uten ditt samtykke. Men jeg klarer ikke å forstå at du ikke våknet under "udåden". Det gjør da vitterlig litt vondt å nappe ut øyenbryn!

En annen ting er at du også kan ta litt hensyn til hennes ønsker vedrørende å endre utseendet ditt. Det er faktisk veldig få som kler store, buskete øyenbryn. Nå har ikke jeg sett denne Kri - var det det vedkommende het - kanskje han kledde det. Det betyr ikke at du kler det. Faktisk kan det se veldig ustelt ut!

Gjest Coronado

Jeg synes det bør være lov å forandre på ting som virkelig irriterer en. Hva om damen din hadde hår som vokste ut av nesa. Vedder på at du hadde nappa dem ut hvis hun nekta å fjerne dem!

Hvis du mener man har rett til det, så får det heller gjøre det slutt med de som irriterer deg så da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...