Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FireBENSmamma

Ja, ikke sant :-)

Mye nyttig er det også.

Men èn ting jeg reagerte på, var annonseringen til snakkekveld for rogalendinger.

-For det første så stod det ingen ting om HVOR det var, og for det andre; datoen for snakkekvelden var forlengst forbi da vi fikk Utspring i postkassen.

Da ble jeg litt skuffet.

Gjest siwidi

Ja, ikke sant :-)

Mye nyttig er det også.

Men èn ting jeg reagerte på, var annonseringen til snakkekveld for rogalendinger.

-For det første så stod det ingen ting om HVOR det var, og for det andre; datoen for snakkekvelden var forlengst forbi da vi fikk Utspring i postkassen.

Da ble jeg litt skuffet.

Generelt lønner det seg nok å følge med på FUB's hjemmesider og lokalforeningenes side der. Tror også at FUB Rogaland har fast møtested på Madla Bydelshus der de får gratis leie.

Denne gangen var det nok litt sent ute med annonseringen, men de er flinke til å legge ut melding på www.fub.no og på FUB-forumet.

Enig i at bladet, som alltid, er spennende og interessant! Selv om jeg nok kanskje er litt inhabil, som jo i tillegg bidrar...

FireBENSmamma

Generelt lønner det seg nok å følge med på FUB's hjemmesider og lokalforeningenes side der. Tror også at FUB Rogaland har fast møtested på Madla Bydelshus der de får gratis leie.

Denne gangen var det nok litt sent ute med annonseringen, men de er flinke til å legge ut melding på www.fub.no og på FUB-forumet.

Enig i at bladet, som alltid, er spennende og interessant! Selv om jeg nok kanskje er litt inhabil, som jo i tillegg bidrar...

Jøss, er det flere natteranglere her :-)

Må nok innrømme at jeg ikke er den som titter innom FUB sine sider så alt for ofte.

Regnet med at det var i Stavanger det var treff, og derfor har jeg ikke engasjert meg så mye, ettersom det er litt langt å dra fra Haugesund til Stavanger "bare" for å snakke litt.

Ha en fortsatt flott dag!!

Nå er det ikke lenge igjen til jeg kan finne sengen :-)

Gjest siwidi

Jøss, er det flere natteranglere her :-)

Må nok innrømme at jeg ikke er den som titter innom FUB sine sider så alt for ofte.

Regnet med at det var i Stavanger det var treff, og derfor har jeg ikke engasjert meg så mye, ettersom det er litt langt å dra fra Haugesund til Stavanger "bare" for å snakke litt.

Ha en fortsatt flott dag!!

Nå er det ikke lenge igjen til jeg kan finne sengen :-)

Jeg bor p.t. på andre siden av kloden - nærmere bestemt i Korea, og dermed er det dag her mens det er natt hjemme i Norge... Derfor kommer mine innlegg ofte på litt merkelige tidspunkter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...