oils Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg er 39 år og har etter en fødsel for 7 år siden vært plaget av småblødninger som starter 8-9 dager etter eggløsning og værer frem til mensen starter for fullt. Det betyr at jeg blør 12 dager hver syklus! Prøver å bli gravid men har mistet 4 ganger (3 tidlige og en missed abortion i uke 9) De finner ikke noe feil med meg. Ul undersøkelser og hormonprøver er normale. Det jeg lurer på er om andre har hatt samme problem og funnet årsak, og om dette kan være årsaken til at jeg ikke blir gravid? At livmorslimhinnen går til grunne for tidlig etc... har forsøkt pergo denne måneden uten hell.... Kan jeg ha endo?? Har diffuse smerter før mens i underlivet + kvalme og tretthet... men ikke kraftig mens eller kraftige smerter ellers i syklus. Har ikke hatt noen form for cyster e.lign. Flott hvis noen har noen tips eller råd på hva jeg kan gjøre. Tida renner desverre snart ut i forhold til alder. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141736-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-f%C3%B8r-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hannemt Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei, Jeg jobber med refleksologi og ufrivillig barnløshet. Dette er en problemstilling jeg stadig ser i jobben min. Jeg anbefaler deg å kontakte en dykrig gynekolog som må følge deg i ett evt. nytt svangerskap. Har du tatt hormonprøver når du har vært gravid? Veldig mange kan få hjelp til å beholde fosteret ved hjelp av hormonstøtte under graviditeten. Men det er viktig at du vet så tidlig som mulig at du er gravid. Fragmin som er blodfortynnende har også hos mange hatt gunstig virkning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141736-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-f%C3%B8r-mens/#findComment-892047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
oils Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Hei, Jeg jobber med refleksologi og ufrivillig barnløshet. Dette er en problemstilling jeg stadig ser i jobben min. Jeg anbefaler deg å kontakte en dykrig gynekolog som må følge deg i ett evt. nytt svangerskap. Har du tatt hormonprøver når du har vært gravid? Veldig mange kan få hjelp til å beholde fosteret ved hjelp av hormonstøtte under graviditeten. Men det er viktig at du vet så tidlig som mulig at du er gravid. Fragmin som er blodfortynnende har også hos mange hatt gunstig virkning. Takk for svar! Problemet mitt er desverre nå at jeg ikke blir gravid igjen. Har forsøkt i 4 år og altså mistet 4 ganger....siste gang for et år siden...kommer nok til å få støtte i et evt. nytt svangerskap men da må jeg først bli gravid, og det ser ikke ut til at det skal skje.. Skulle så gjerne visst hvorfor jeg spotter og tatt det derfra med evt. behandling, Har forsøkt pergo, soneterapi/akupunktur/homeøpati etc. uten virkning... Har du peiling på hva denne spottingen kan komme av? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141736-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-f%C3%B8r-mens/#findComment-892164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tarante Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Mener å ha lest at spotting kan ha med prolaktinnivået i kroppen å gjøre, eller var det progesteronnivået??? Ble litt usikker nå. Har du prøvd å søke på spotting på nettet, kan være masse interessant å finne! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141736-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-f%C3%B8r-mens/#findComment-892934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freia1365380509 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Takk for svar! Problemet mitt er desverre nå at jeg ikke blir gravid igjen. Har forsøkt i 4 år og altså mistet 4 ganger....siste gang for et år siden...kommer nok til å få støtte i et evt. nytt svangerskap men da må jeg først bli gravid, og det ser ikke ut til at det skal skje.. Skulle så gjerne visst hvorfor jeg spotter og tatt det derfra med evt. behandling, Har forsøkt pergo, soneterapi/akupunktur/homeøpati etc. uten virkning... Har du peiling på hva denne spottingen kan komme av? Skulle bare si at jeg har det likedan,måtte ha en utskrapning for et år siden,da jeg hadde en MA i uke 9,og sliter med å bli gravid igjen.Har prøvd mange år før den tid også...Har også disse spottblødningene som du beskriver,presis likedan!!Legen sier prøvene er ok,men jeg mistenker at noen av hormonene IKKE er ok.Vet ikke hva jeg skal gjøre,så jeg håper du får noen gode råd som også kan hjelpe meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141736-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-f%C3%B8r-mens/#findComment-893133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
oils Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Skulle bare si at jeg har det likedan,måtte ha en utskrapning for et år siden,da jeg hadde en MA i uke 9,og sliter med å bli gravid igjen.Har prøvd mange år før den tid også...Har også disse spottblødningene som du beskriver,presis likedan!!Legen sier prøvene er ok,men jeg mistenker at noen av hormonene IKKE er ok.Vet ikke hva jeg skal gjøre,så jeg håper du får noen gode råd som også kan hjelpe meg. Høres ut som vi er i samme båt. ingen lege skal få innbillt meg at spottingen ikke har en sammeheng med mine problemer med å bli gravid! Har du andre plager? jeg begynner som sagt å lure på om jeg har endo? Det kan visst gi sterke men også små symptomer.. har du tatt laproskopi? er visst eneste måten å sjekke endo på.... Min gyn vil liksom ikke snakke om denne spottingen (fordi han ikke har noe svar kanskje..) sier bare at mange har det uten at det betyr noe... tror ikke på dette lenger.. Håper andre også har noen innspill her. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141736-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-f%C3%B8r-mens/#findComment-893151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freia1365380509 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Høres ut som vi er i samme båt. ingen lege skal få innbillt meg at spottingen ikke har en sammeheng med mine problemer med å bli gravid! Har du andre plager? jeg begynner som sagt å lure på om jeg har endo? Det kan visst gi sterke men også små symptomer.. har du tatt laproskopi? er visst eneste måten å sjekke endo på.... Min gyn vil liksom ikke snakke om denne spottingen (fordi han ikke har noe svar kanskje..) sier bare at mange har det uten at det betyr noe... tror ikke på dette lenger.. Håper andre også har noen innspill her. Klem Hei,ja vi er nok i samme båt ja!! Har hatt laprascopi,for 3 år siden,og hadde da litt endometriose,men tror at dette har blitt verre,da jeg begynner å få mere symptomer. Men tror at noe må kan gjøres... Hadde ikke disse spottingene før utskrapningen i fjor! Håper vi holder hverandre informert om hva som skjer,så kanskje vi kan dra nytte av hverandres hjelp???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141736-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-f%C3%B8r-mens/#findComment-893433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.