Gå til innhold

Når man slutter me p-pillene

Anbefalte innlegg

Gjest oransje

Tenkte jeg skulle slutte med p-pillene etter menstruasjonen, altså at jeg nå blir ferdig med brettet, får mensen og ikke begynner på et nytt brett. Lurte da på om menstruasjonen etter det kommer til å være regelmessig, eller kan jeg plutselig få mensen igjen etter et par dager, når kroppen merker at jeg ikke har fortsatt på p-pillene?

Siden den blødningen man får når man bruker p-p, bare er bortfallsblødning..

Er nemlig ganske viktig for meg å vite dette, da jeg skal på ferie.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141789-n%C3%A5r-man-slutter-me-p-pillene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med meg var det omvendt:) gikk nesten 4 mnd uten mens og enda en god stund etter det var den veldig uregelmessig. Dette er vel veldig individuelt, men trodde at det stort sett gikk lengre tid mellom hver menstruasjon enn vanlig.

Har også hørt at enkelte blir regelmessige nesten med en gang..

Skal du ut og reise finnes der jo måter å hindre menstruasjonen på men hvorfor ikke heller fortsette til du er hjemme igjen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...