Gjest Mann 32 Skrevet 5. januar 2001 Del Skrevet 5. januar 2001 Les artiklene du legger link til ordentlig før du sier noe om dem da.... alt under ett, "er det fremdeles menn som er mest utro", står det på slutten.. og for at det skal finnes en horebukk må det finnes utallige horer - eller hva du sa?!? Hvis ei dame blir kalt ei hore, og han da har sex med henne - gjør det han til en horebukk.. Det at det er dobbeltmoral her (menn er kuuule som har seg med alle, kvinner er horer) betyr ikke at det er riktig!! Og jeg skjønner godt at ungemas, dårlig økonomi, stress, husbygging osv osv osv minsker sexlysten, men 3 år var vel litt VEL lenge, synes jeg... Og det viser vel egentlig bare at thundor og samboeren kommuniserer dårlig på det området.. Forresten... utroskap finnes det INGEN unnskyldning for!! Er du glad i samboeren din og vil beholde henne, snakker du med henne om det - tar henne med til familierådgivere, lege, gynekolog - you name it, og funker ikke det - så går dere fra hverandre FØR du går og har deg med andre... Det kan jo være noe fysisk galt med henne også.. har hun vært hos lege? Eller evt. psykolog - hvis sjansen er der for at hun kan være deprimert e.l.? Thundor bør også kanskje skaffe barnevakter for ei helg, og ta med samboeren til et hotell langt borte, slik at de kan få snakket ut om ting, og kanskje finne ut hvor "veien" går derfra.. Utro skulle han iallfall ikke ha vært!! Det blir som å kaste ei bøtte vann på en allerede minimal flamme... >Les artiklene du legger link >til ordentlig før du sier noe >om dem da.... Det har jeg gjort, og det var også derfor jeg skrev YNGRE kvinner. Du må lese hva jeg skrev. Poenget er ihverfall at det er en utbredt missoppfatning at menn er så mye verre på dette område. Det er en myte som bør avlives. Jeg ser også at kvinner er rene eksperter i å fremspekulere alle mulige tåredryppende årsaker til at hun ikke vil ha sex på årevis. Da syns jeg det er langt mer nærliggende å tro at den omtalte kvinnen får dekket sitt seksualbehov hos andre, men at hun holder sammen med sin mann av økonomiske årsaker. Det er neimen ike noe ukjent fenomen at pengepungen er mannens viktigste "kroppsdel" for mange kvinner. Noe også denne artikkelen her på DOL langt på veg bekrefter: http://www.doktoronline.no/pub/articles/sexology/300271.html 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14182-sex-og-samliv/page/2/#findComment-68632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.