Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dere som har hatt/holder på med søskenforsøk(ivf) ved Haugesund sykehus: Begynte dere rett på spray når det var deres tur, eller måtte dere ha for-undersøkelse/blodprøver først?

Jeg har nemlig motattt behandlingsopplegg i posten, og det står jeg skal ta kontakt ved mensstart i mai/juni. (Jippi!!) Men, jeg lurer på om jeg får starte opp da, eller om det er noe "heft" først....Da jeg ringte for å "melde meg på" søskenforsøk, synes jeg de sa de skulle sende blodprøveark sammen med infoen.,men jeg har altså ikke motatt noe slikt. Håper inderlig jeg får starte i mai/juni, for ellers blir det vel ikke før til høsten, for de har vel sommerstengt..?

Er så ivrig, vil helst begynne i morgen! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141820-ang-s%C3%B8skenfors%C3%B8k-i-haugesund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tipsy,

kan ikke svare deg på det du spør om, men lurer på noe annet: Hvor gammelt er barnet ditt? Vi har en ettåring som er laget i Haugesund og vil i gang med søskenforsøk så snart som mulig. Vet du hvor lenge man må vente (dvs hvor gammel førstemann må være før man slipper til igjen)?

Hilsen

Hei tipsy,

kan ikke svare deg på det du spør om, men lurer på noe annet: Hvor gammelt er barnet ditt? Vi har en ettåring som er laget i Haugesund og vil i gang med søskenforsøk så snart som mulig. Vet du hvor lenge man må vente (dvs hvor gammel førstemann må være før man slipper til igjen)?

Hilsen

Jeg vet ikke om det finnes en nedre aldersgrense. Men, vårt barn var 18 mnd da jeg tok kontakt med Haugesund, og det var ihvertfall ok. :)

Gjest snartnr2

Hei!

Vi er i gang med søskenforsøk i Haugesund. Har hatt ett IVF-forsøk og skal ha det andre nå i april/mai. Jeg mottok sammen med de papirene som du nå har fått et skjema for blodprøver. Både min mann og jeg tok disse prøvene som ble sendt direkte til Haugesund. Dette forsinket ikke prosessen.

Vi var på Maigaard forrige gang, så det kan være derfor vi måtte sende blodprøver. Eller kanskje er det avhengig av hvor lenge det er siden de forrige prøvene ble tatt. Dersom du ikke har mottatt skjema tror jeg ikke du skal ta flere blodprøver. Hvis du er usikker kan du jo også ringe og spør, jeg tror ikke det forsinker prosessen uansett (dersom blodprøvene er fine). Jeg hørte aldri noe mer til mine blodprøver!

Lykke til, uansett! Kanskje er vi lykkelige gravide i sommer begge to!!!!

Hei!

Vi er i gang med søskenforsøk i Haugesund. Har hatt ett IVF-forsøk og skal ha det andre nå i april/mai. Jeg mottok sammen med de papirene som du nå har fått et skjema for blodprøver. Både min mann og jeg tok disse prøvene som ble sendt direkte til Haugesund. Dette forsinket ikke prosessen.

Vi var på Maigaard forrige gang, så det kan være derfor vi måtte sende blodprøver. Eller kanskje er det avhengig av hvor lenge det er siden de forrige prøvene ble tatt. Dersom du ikke har mottatt skjema tror jeg ikke du skal ta flere blodprøver. Hvis du er usikker kan du jo også ringe og spør, jeg tror ikke det forsinker prosessen uansett (dersom blodprøvene er fine). Jeg hørte aldri noe mer til mine blodprøver!

Lykke til, uansett! Kanskje er vi lykkelige gravide i sommer begge to!!!!

Tusen takk for svar! Tror jeg tar en telefon for sikkerhets skyld, ja!

Krysser fingrene for at vi begge er gravide til sommeren!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...