Gå til innhold

Hva ville du ha gjort.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At en våkner på natta og er kåt, skulle i utgangspunktet bare vært deilig. spesielt med tanke på at mannen din har deg ved siden av seg.

Men det du beskriver høres vondt og sårende ut for deg.

At han ikke kan møte deg på midten i ditt begjær er ikke en tilfredstillende situasjon.

Hvordan kan du ordne opp i det?

Dere må prate ordentlig ut med hverandre,e.v.t.få hjelp, men jeg vet ikke om jeg ville tolerert en slik væremåte,

Hva har skjedd og hvor mye har du lukket øynene for, slik at det har kommet så skjevt ut?

Gode tanker fra meg.

Gjest skjønner ikke helt nå jeg ...

Så hva ville du gjort om det var du som alltid måtte ta initiativ, og du alltid ble avvist?? Og han viste lyst, men gadd ikke???

Unnskyld men jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt, du spør på en måte mot deg selv .....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...