Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Nå har jeg ikke vært innom her på over 2 uker, og det har da skjedd litt her siden sist! Gratulerer til alle som har fått positiv test og lykke til videre til alle dere som det ikke gikk så bra for denne gangen!

Jeg er nå snart 9 uker på vei og var på UL for noen uker siden, og da så vi jammen meg 2 små bankende hjerter!! Det er helt fantastisk at vi skal ha 2 barn etter så mange år med prøving og mislykket forsøk!

Har vært veldig plaget med kvalme i den siste tiden, så det er ikke så morsomt da. Men det går vel over snart?!

Klems fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141860-en-liten-oppdatering-fra-tavira/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jonna1365380453

Gratulerer så mye!

Jeg er nå ca. 12 uker på vei med tvillinger. Kan trøste deg med at kvalmen nesten har gitt seg. Kjenner litt ennå av og til, men ingenting mot hvordan det var for noen uker siden. Er fortsatt veldig trøtt, men håper det også kommer seg snart.

Lykke til videre!!

Gratulerer så mye med tvillinger!!

Håper kvalmen gir seg snart og du får fint graviditet.

Selv er jeg litt kvalm inn i mellom og relativt ofte går på do. Husker ikke at det var slik med min første graviditet.Er veldig trøtt og sofaen blir mye i bruk. Men jeg koser med med tanke at snart skal vi ha vårt første møte på UL.

Annonse

Heisann! For en koselig gladmelding du kommer med. Tenk 2 stk! Det kommer til å bli veldig gøy. Håper at det går bra med deg. Hvor langt er du på vei? Jeg er 11 uker og føler meg i grei form. Er småkvalm og trøtt men hva betyr nå egentlig det oppi det hele...

Jeg lurer på om jeg har 2stk inni meg selv om UL sa 1 ( 2 fostersekker). Magen min er stor og jeg har måtte gått i mammaklær i noen uker nå.

Ha en god påske og plei godt med deg selv og dine :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...