Gå til innhold

penis str, orgasme osv

Anbefalte innlegg

Gjest asteria

Kjæresten min har litt liten penis, en del under snittet. Han er veldig klar over det selv, og klager ofte på det selv. Jeg merker jo også at jeg kjenner mindre enn med min ex som var over snittet og faktisk for stor.

Problemet er at jeg føler dårlig samvittighet for jeg føler det er min feil, at jeg er for vid liksom, selv om jeg gjør masse knipeøvelser. Men siden han er såpass liten er det vel ikke mer jeg kan få gjort, og det er vel ikke min ”feil”? Føler han tenker om meg at jeg burde vært trangere osv..

Han har veldig lyst på analsex siden det vel er trangere, men det frister ikke meg noe særlig.

Er det dumt av meg å føle skyld i det her? At jeg burde knipe enda mer?

Er det mindre sjans for å oppmå vaginal orgasme når han er liten? Fikk aldri orgasme med exen for sexen med ham var dårlig. Med min nåværende får jeg, men ikke bare vaginalt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141893-penis-str-orgasme-osv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juhuuu

Det er bare en promille av kvinner som får bare vaginal orgasme. Og jeg lurer i mitt stille sinn om det egentlig FINNES vaginal orgasme. Jeg tror nemlig ikke det...en orgasme er en orgasme. Og det er muskelsammentrekninger i underlivet, samt signaler fra hjernen om at det føles bra.

Fortsett å knipe, bra for din egen del med tanke på urinlekkasje, fødsel og slikt.

IKKE gå med på analsex med mindre det er noe DU SELV kunne tenkt deg.

Og spør ham om han kunne tenke seg å bruke en dildo på deg?

Bare tull å føle skyld fordi han er litt liten. Han får godta snoppen sin og lære seg nytelse på andre måter enn bare å peise inn og ut. Verre turn off med menn som syter over liten pikk, enn menn som vet å bruke den, uansett størrelse!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141893-penis-str-orgasme-osv/#findComment-892759
Del på andre sider

Det er bare en promille av kvinner som får bare vaginal orgasme. Og jeg lurer i mitt stille sinn om det egentlig FINNES vaginal orgasme. Jeg tror nemlig ikke det...en orgasme er en orgasme. Og det er muskelsammentrekninger i underlivet, samt signaler fra hjernen om at det føles bra.

Fortsett å knipe, bra for din egen del med tanke på urinlekkasje, fødsel og slikt.

Bare tull å føle skyld fordi han er litt liten. Han får godta snoppen sin og lære seg nytelse på andre måter enn bare å peise inn og ut. Verre turn off med menn som syter over liten pikk, enn menn som vet å bruke den, uansett størrelse!

Dette har da ikke noe med skyld å gjøre!

Når det gjelder orgasme, så er det vel helt individuelt om man trenger en stor penis eller ikke. Under halvparten av alle kvinner får orgasme av vaginal stimulering alene. Og det stemmer bra med mine egne erfaringer også.

Jeg er ikke spesiellt stor, men ganske gjennomsnittlig. Tviler på at jeg hadde kunnet gitt flere jenter vaginal orgasme om jeg hadde vært større.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141893-penis-str-orgasme-osv/#findComment-892763
Del på andre sider

Gjest heller en litt mindre

Smaken er som baken! Jeg vil heller ha litt mindre en gjennomsnitt, enn litt større. Jeg er ganske trang selv, tror jeg. OG det er så fælt å ha sex når det alltid skal gjøre ondt hvis man har litt vill sex. DA nyter jeg ikke det!

Med liten penis så kommer det mye an på HVORDAN MAN BRUKER DEN!

Men som sagt, smaken er som baken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141893-penis-str-orgasme-osv/#findComment-892825
Del på andre sider

Visst finnes vaginalorgasmen. Og den er ikke avhengig av en stor pikk. Alt står og faller med om kvinnen kan kunsten å knipe, og i tillegg har valg av stilling betydning.

Vaginalorgasmen innledes med en intens kribling og går over i en eksplosjon.

Er det virkelig ikke flere enn en promille som opplever den? Det høres rart ut. En av tusen - nei, nå er det min tur til å si at det tror jeg ikke noe på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141893-penis-str-orgasme-osv/#findComment-893620
Del på andre sider

Annonse

Gjest lalle guri

Visst finnes vaginalorgasmen. Og den er ikke avhengig av en stor pikk. Alt står og faller med om kvinnen kan kunsten å knipe, og i tillegg har valg av stilling betydning.

Vaginalorgasmen innledes med en intens kribling og går over i en eksplosjon.

Er det virkelig ikke flere enn en promille som opplever den? Det høres rart ut. En av tusen - nei, nå er det min tur til å si at det tror jeg ikke noe på.

Kan du beskrive litt hvordan du kniper og bruker musklene aktivt under sex?

Vil også ha,..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141893-penis-str-orgasme-osv/#findComment-893625
Del på andre sider

Dette har da ikke noe med skyld å gjøre!

Når det gjelder orgasme, så er det vel helt individuelt om man trenger en stor penis eller ikke. Under halvparten av alle kvinner får orgasme av vaginal stimulering alene. Og det stemmer bra med mine egne erfaringer også.

Jeg er ikke spesiellt stor, men ganske gjennomsnittlig. Tviler på at jeg hadde kunnet gitt flere jenter vaginal orgasme om jeg hadde vært større.

"Under halvparten av alle kvinner får orgasme av vaginal stimulering alene."

Saken er at det ikke er noe som heter "vaginal stimulering alene". Vaginal stimulering medfører INDIREKTE stimulering av klitoris, iom. at det er enorme mengder nervetråder som knytter forskjellige punkter sammen. At dette imidlertid kan oppleves som annerledes enn en orgasme forårsaket av mer eller mindre direkte klitorisstimulans ser jeg ingen grunn til å tvile på.

"......................."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141893-penis-str-orgasme-osv/#findComment-894592
Del på andre sider

Gjest har innovertiss ;0)

"Under halvparten av alle kvinner får orgasme av vaginal stimulering alene."

Saken er at det ikke er noe som heter "vaginal stimulering alene". Vaginal stimulering medfører INDIREKTE stimulering av klitoris, iom. at det er enorme mengder nervetråder som knytter forskjellige punkter sammen. At dette imidlertid kan oppleves som annerledes enn en orgasme forårsaket av mer eller mindre direkte klitorisstimulans ser jeg ingen grunn til å tvile på.

"......................."

Enig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141893-penis-str-orgasme-osv/#findComment-894613
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...