Gå til innhold

Berg- og dalbane.....

Anbefalte innlegg

Gjest Sailinas

I to år har jeg og kjæresten min hatt et relativt stabilt og godt forhold, vi er relativt voksne (i overkant av 30 år begge to) og fra vi møttes har vi vel begge følt at vi har en framtid sammen. Vi har snakket om familie, barn osv, når tiden er inne. Men så har det begynt å dukke opp flere og flere spøkelser i skapet, og framtiden føles usikker. Kjernen i problemet er at vi begge er usikre på oss selv rett og slett, kanskje dårlig selvtillitt og dårlig selvbilde. Å ikke finne sin rolle i forhold til hverandre, som kjæreste, nabo, elskerinne og alt som følger med. Negative erfaringer og bekymringer fra fortiden, usikkerhet om det er dette livet man vil ha. Ja, kort og godt vonde tanker og bekymringer. Men like mange dager er gode og trygge, hvor alt føles rett og riktig, det er dilemmaet!

Dette blir kanskje rotete og uforståelige, men spørsmålet er egentlig; er dette normale tanker i et forhold

Tar gjerne imot innspill fra andre som har opplevd det samme, kanskje noen ideer som kan gjøre noen hverdager litt mindre dystre... ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141980-berg-og-dalbane/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest --off

Jeg skjønner godt hva du mener,det er forvirrende å ha det slik.

Og den kan vare lenge slik,om du ikke finner en måte å få det på plass på.

Jeg har et slikt forhold selv.

En dag skriker magefølelsen i meg om at her er det noe som ikke stemmer.

Så etterfulgt av visshet om at,jo dette føles rett allikavel.

Berg og dalbane som du sier.

Jeg for min del har lurt på om problemet skyldes at jeg rett og slett er for usikker som menneske.

Og det er en kjennsgjerning at kvinner og menn ser forskjellig på enkelte ting.

Det som er innlysende for en mann,er gjerne ikke det for en kvinne.Og omvendt.

Vet ikke jeg,men kanskje det ligger noe der?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141980-berg-og-dalbane/#findComment-893986
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...