cruise Skrevet 4. januar 2001 Skrevet 4. januar 2001 hei.jeg er en gutt på 21år som har et stort problem.det føles som om hele munnen er full av hull og i ferd med å råtne.jeg er abeidsledig og er livredd for å gå til tannlegen,så jeg hverken tør eller har råd til å gjøre noe.dette tærer utrolig på psyken.er redd jeg må trekke halvparten av tennene. Noen gode råd?? 0 Siter
Erik Johannessen, Tannlege Skrevet 5. januar 2001 Skrevet 5. januar 2001 Ta kontakt med universitetstannklinikkene i Oslo eller Bergen. De har fagfolk på tannlegeskrekk, på avansert tannbehandling og er billige. I Bergen har de en egen gruppe som består av tannleger og psykologer. Du kan også ringe en tannlege og forklare problemene dine og be om råd. Lykke til 0 Siter
Erik Johannessen, Tannlege Skrevet 5. januar 2001 Skrevet 5. januar 2001 Ta kontakt med universitetstannklinikkene i Oslo eller Bergen. De har fagfolk på tannlegeskrekk, på avansert tannbehandling og er billige. I Bergen har de en egen gruppe som består av tannleger og psykologer. Du kan også ringe en tannlege og forklare problemene dine og be om råd. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.