Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i 6. uke.

Jeg skulle hatt mensen ca. 22.desember og tok derfor en gravtest 24.desember.Utslaget viste 2 blå strek! Jippi!

Helt siden 25.desember har jeg imidlertid hatt mørkebrun utflod. Når jeg går på do og "presser" kommer det blod. Hva er dette? Er jeg i ferd med å spontanabortere?

Jeg er svært nervøs og redd.

Har hørt at det er vanlig med utflod ved graviditet, særlig rundt den tiden man skulle hatt mens. Men skal det vare så lenge?

Jeg har ikke smerter i magen, men følger at magen er litt urolig en gang i blant.

Jeg har time hos legen i neste uke, men klarer dessverre ikke å slappe av og slå meg til ro.

Dette er første svangerskapet for meg og jeg har dessverre ingenting å sammenligne med.

Håper noen har opplevd lignende eller kan berolige meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14210-gravid-med-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det kan være flere grunner til at man har blødning i graviditet. Det kan være tegn på begynnende abort, evt graviditet utenfor livmoren. Det kan også være noe helt uskyldig som blødning fra livmorhalsen. En gynekologisk undersøkelse og ultralyd vil kunne avsløre om alt er i orden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14210-gravid-med-utflod/#findComment-69026
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...