Gå til innhold

Ang. ømme bryster

Anbefalte innlegg

Gjest ikkemorennå

Hei!

Selv om jeg har vært igjennom flere forsøk, så har jeg fortsatt noen spørsmål...Jeg fikk satt inn 2 perfekte egg for 4 dager siden. Synes å huske at jeg tidligere var øm i brystene hele tiden, iallefall frem til bare et par dager før jeg skulle teste, og da var svaret negativt. Den ene gangen jeg fikk en biokjemisk graviditet, var jeg øm i brystene hele tiden. Nå føler jeg at ømheten allerede er forsvunnet fra brystene, og føler at det ikke går bra. Kan noen av dere som evt har blitt gravid, fortelle meg om dere var øm i brystene hele tiden? Jeg blir kjempeglad for alle svar:-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142112-ang-%C3%B8mme-bryster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Da jeg ble gravid denne gangen så startet ømheten i brystene ca. 4-5 dager før IKM. Det varte et par uker og så forsvant det igjen. Siden har det kommet og gått - ofte med mange dagers mellomrom. Jeg er altså gravid "for egen maskin", men var også gravid vha IVF i oktober 03. Hadde en SA litt over 4 uker på vei. Den gangen var jeg ikke særlig øm i brystene i det hele tatt. Dette er veldig forskjellig fra person til person, fra sv.skap til sv.skap, og har ingenting med om det er IVF eller "egenproduksjon". Det kan kanskje være at det progesteronet du tar etter innsetting påvirker hormonene litt ekstra og gir ømme bryster, men det var ikke min erfaring, så der er jeg litt "blank".

Håper du får en positiv test snart!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142112-ang-%C3%B8mme-bryster/#findComment-894295
Del på andre sider

Gjest snartnr2

Hei!

Jeg bruker å bli øm i brystene, enten det går den ene eller den andre veien. Men jeg er aldri øm allerede etter 4 dager. Som regel er det den siste uken før forventet mens at jeg begynner å bli øm.

Den gangen jeg ble gravid var imidlertid brystene fortsatt like ømme og store samme dag som jeg ventet mens....det stusset jeg litt på og heldigvis var det en grunn til det! Nå har vi en herlig, vilter liten 2-åring som gir oss SÅÅÅÅ mye glede.

Skal selv inn til nytt søskenforsøk i mai.

Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142112-ang-%C3%B8mme-bryster/#findComment-895101
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...