Gamle_Trine Skrevet 4. januar 2001 Skrevet 4. januar 2001 Det er kanskje litt sent å spørre om dette, for jeg har allerede tatt slike kapsler i flere uker. Jeg har nemlig vært plaget at kvalme og fikk høre at ingefær kunne hjelpe. Jeg kjøpte da ingefærkapsler på en helsekostbutikk og har tatt 2 stk hver morgen (dosering på boksen var 2-5 stk 2 ganger pr. dag). Jeg er nå 12 uker på vei og har begynt å engste meg for at dette kan ha vært farlig for babyen? Vet du noe om det? 0 Siter
Jinni Skrevet 4. januar 2001 Skrevet 4. januar 2001 Jeg tror ikke det er farlig. Jeg gikk på slike kapsler i flere måneder (var veldig kvalm i 5 - 6 mnd.) Og jeg fødte en helt frisk jente for 3 uker siden. 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 4. januar 2001 Skrevet 4. januar 2001 Jeg har aldri hørt at ingevær kan være skadelig så lenge du tar det i de doser som står anbefalt på pakken. Nå burde uansett kvalmen snart gi seg, så du kan jo prøve å redusere litt på forbruket, hvis de har effekt vel og merke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.