Gjest sfisk Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg ble skilt for ett år siden. Min mann hadde da hatt en kjæreste i mange måneder før han kom til meg å ba om skilsmisse. Vi prøvde å redde forholdet, men i ettertid viste det seg å være pro forma for å være snill med meg. Han hadde likevel kos, klem, kyss og sex med oss begge to. I separasjonstiden strevde vi med å selge huset, så vi bodde under samme tak i mange måneder etter separasjonen var et faktum. Han var ikke bedre enn at han hadde deilig sex med meg mens han var sammen med denne nye. Også etter at vi var enige om å skilles. Han var utro mot meg noen måneder, den er grei. Men vi ble jo skilt, så den utroskapen var på en måte rette veien. Men han var da utro mot henne også når han kunne gå fra hennes armer og rett hjem i senga til meg? Han sa sikkert til henne at vi hadde et platonisk forhold, men det er IKKE riktig. Mye deilig sex og kos var det også i separasjonstiden. Hvordan kan den andre kvinnen godta å være den andre kvinnen i månedsvis? Hvordan godta at kjæresten din har en kone som han må tilfredstille? Jeg møtte en gift mann som ville ha det på samme måten med meg da jeg var separert. Ring meg når du blir singel sa jeg. Jeg vet at han har en elskerinne nå, men har ikke sett noen tegn til skilsmisse der. Jeg fortalte han som er min sambo nå hvordan vi holdt på. Han syntes ikke det var noe rart. Han hadde selv hatt sex med ex ofte når han ikke hadde noe annet forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142147-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnenmannen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Side-dish Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg vet han er glad i henne, de har et godt sexliv. Han er hennes, ikke min, så jeg blir ikke sjalu av det. De har også sex med andre når de er sammen, men hun vet ikke om meg, og ville ikke akseptert at han har en elskeinne. Jeg tror han er med meg fordi han ønsker variasjon og spenning, både når det gjelder samtaler og sex. Ikke at jeg er bedre enn henne, bare anderledes. Han har aldri hatt et forhold hvor han ikke har hatt sex med andre, han er i begynnelsen av førtiårene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142147-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnenmannen/#findComment-894454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sfisk Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg vet han er glad i henne, de har et godt sexliv. Han er hennes, ikke min, så jeg blir ikke sjalu av det. De har også sex med andre når de er sammen, men hun vet ikke om meg, og ville ikke akseptert at han har en elskeinne. Jeg tror han er med meg fordi han ønsker variasjon og spenning, både når det gjelder samtaler og sex. Ikke at jeg er bedre enn henne, bare anderledes. Han har aldri hatt et forhold hvor han ikke har hatt sex med andre, han er i begynnelsen av førtiårene. Hvis han skilte seg fra henne da? Ville du hatt ham på heltid som din, og visst at han hadde sex med andre samtidig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142147-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnenmannen/#findComment-894470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Side-dish Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvis han skilte seg fra henne da? Ville du hatt ham på heltid som din, og visst at han hadde sex med andre samtidig? Nå er de ikke gift, men, nei, jeg ville ikke hatt ham på heltid, av to grunner; Vi passer ikke til å bo sammen, og, jeg ville ikke akseptert at han hadde sex med andre. Hvis jeg skal bo sammen med noen, så ønsker jeg at det skal være et forpliktende forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142147-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnenmannen/#findComment-894480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikke alltid enkelt Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Nå er de ikke gift, men, nei, jeg ville ikke hatt ham på heltid, av to grunner; Vi passer ikke til å bo sammen, og, jeg ville ikke akseptert at han hadde sex med andre. Hvis jeg skal bo sammen med noen, så ønsker jeg at det skal være et forpliktende forhold. men hva hvis man går hen og blir forelsket? snakker av egen erfaring her og er utrolig forvirret...prøver å innbilde meg selv at jeg ikke er det men litt betatt er jeg ihvertfall. Fikk litt sjokk når jeg var hjemme hos han en helg når dama var borte..og fikk følelsen av at "dette vil jeg ikke ødelegge" men samtidig har jeg utrolig sterke følelser for ham og jeg vet at vi kunne hatt det veldig bra sammen. Kan nevne at jeg selv også er i et forhold for å gjøre det hele mer komplisert..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142147-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnenmannen/#findComment-895827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TIGA Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Nå er de ikke gift, men, nei, jeg ville ikke hatt ham på heltid, av to grunner; Vi passer ikke til å bo sammen, og, jeg ville ikke akseptert at han hadde sex med andre. Hvis jeg skal bo sammen med noen, så ønsker jeg at det skal være et forpliktende forhold. Men du klarer å ha sex med en som du vet er i et forhold. Men du ville ikke vært dama som hadde en mann som var utro, dobbeltmoral. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142147-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnenmannen/#findComment-895840 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Side-dish Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Men du klarer å ha sex med en som du vet er i et forhold. Men du ville ikke vært dama som hadde en mann som var utro, dobbeltmoral. Jeg forsøker nok å legge mesteparten av ansvaret over på ham, siden det er han som er i et forhold. Det gjør det også lettere at de er seksuelt 'utagerende' ellers. Men, sant nok, helt moralsk stødig er det ikke. Jeg vil tro at utroskapen i dette tilfellet mer består i samtalene og kontakten vi har, enn sex-en. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142147-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnenmannen/#findComment-895901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 men hva hvis man går hen og blir forelsket? snakker av egen erfaring her og er utrolig forvirret...prøver å innbilde meg selv at jeg ikke er det men litt betatt er jeg ihvertfall. Fikk litt sjokk når jeg var hjemme hos han en helg når dama var borte..og fikk følelsen av at "dette vil jeg ikke ødelegge" men samtidig har jeg utrolig sterke følelser for ham og jeg vet at vi kunne hatt det veldig bra sammen. Kan nevne at jeg selv også er i et forhold for å gjøre det hele mer komplisert..... Du er sammen med en. Du er forelsket i en annen. Han er sammen med en. Hjelp! Om du har slike sterke følelser for den opptatte mannen bedrar du jo ham du er sammen med hvis du ikke gjør det slutt med ham. Men om du blir sammen med han du har så sterke følelser for. Han sier opp henne som han er sammen med nå. Hvordan kan du da være trygg i det nye forholdet? Hvordan skal du kunne stole på ham overhodet? Hvis han kan være utro mot henne som han bor sammen med som han sikkert en gang i allefall elsket veldig høyt, hva får deg til å tro at han ikke blir utro mot deg? På den andre side, du er jo utro mot din type, så dere fortjener kanskje hverandre. Det er mange som lever greit med den holdningen at det er fint så lenge det varer. Jeg tenker faktisk selv slik etter at min mann forlot meg. Jeg har ny samboer, og stoler ikke mer på ham etter sviket jeg opplevde med min mann at jeg tenker at jeg har det bra nå, og får nyte det så lenge det varer. Det er ikke en katastrofe om jeg blir alene igjen, jeg vet nå at jeg står på bena alene også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142147-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnenmannen/#findComment-896176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikke alltid enkelt Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Du er sammen med en. Du er forelsket i en annen. Han er sammen med en. Hjelp! Om du har slike sterke følelser for den opptatte mannen bedrar du jo ham du er sammen med hvis du ikke gjør det slutt med ham. Men om du blir sammen med han du har så sterke følelser for. Han sier opp henne som han er sammen med nå. Hvordan kan du da være trygg i det nye forholdet? Hvordan skal du kunne stole på ham overhodet? Hvis han kan være utro mot henne som han bor sammen med som han sikkert en gang i allefall elsket veldig høyt, hva får deg til å tro at han ikke blir utro mot deg? På den andre side, du er jo utro mot din type, så dere fortjener kanskje hverandre. Det er mange som lever greit med den holdningen at det er fint så lenge det varer. Jeg tenker faktisk selv slik etter at min mann forlot meg. Jeg har ny samboer, og stoler ikke mer på ham etter sviket jeg opplevde med min mann at jeg tenker at jeg har det bra nå, og får nyte det så lenge det varer. Det er ikke en katastrofe om jeg blir alene igjen, jeg vet nå at jeg står på bena alene også. du har helt rett skorpionfisken- av diverse grunner har jeg ikke gått ut av det forholdet jeg er i nå... vi har vaert sammen i nesten 7 år og jeg har gått med tanken om å gjöre det slutt siden sommer.. men likevel vil jeg jo ikke gi opp så lett... men det var nok denne forelskelsen som på en måte har fått meg til å innse at jeg bare må komme meg ut... for når jeg blir forelsket i en annen så er det vel det beviset på at det ikke fungerer.. men det er lettere sagt enn gjort for jeg vet at typen min kommer til å bli veldig lei seg.....men takk for bra svar!! :=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142147-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnenmannen/#findComment-896837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristelin@ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 du har helt rett skorpionfisken- av diverse grunner har jeg ikke gått ut av det forholdet jeg er i nå... vi har vaert sammen i nesten 7 år og jeg har gått med tanken om å gjöre det slutt siden sommer.. men likevel vil jeg jo ikke gi opp så lett... men det var nok denne forelskelsen som på en måte har fått meg til å innse at jeg bare må komme meg ut... for når jeg blir forelsket i en annen så er det vel det beviset på at det ikke fungerer.. men det er lettere sagt enn gjort for jeg vet at typen min kommer til å bli veldig lei seg.....men takk for bra svar!! :=) Det er da helt normalt å være forelska i andre noen ganger i løpet av et normalt ekteskap! Ingen grunn til at ekteskapet er dårlig av den grunn. Av og til treffer en noen som fenger en enten en vil eller ikke. Men en bør jo ikke leve ut forelskelsen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142147-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnenmannen/#findComment-896870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.