Gjest Pricilla Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 I kveld har vi endelig fri begge to, og skal gå en lang tur i sola og slappe av hjemme i kveld med en god film. tenkte å lage noe god "kose" mat til kvelds... Enten ost/skinke pai eller noe i den duren der.. Har ikke pai-form da, så kan bli litt vanskelig! ; ) Noen som har andre gode forslag til lettvinn og god kveldsmat? 0 Siter
En_Mamma Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Spekemat og reker er god og lettvint vår-mat. 0 Siter
Gjest hva med Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Taco/pita med tilbehør. Wok(lage selv eller ferdig i pose). 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Skinke, eggerøre, potetsalat og fersk loff. Kaldt øl ved siden. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Taleggio ost, parmaskinke og foccatiabrød. *nammenam* 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Taleggio ost, parmaskinke og foccatiabrød. *nammenam* Hørtes godt ut... Men hvor får man kjøpt alt det "fancy" der? Ikke på kiwi i hvert fall.. Parmaskinke har de vel, men.. Får man kjøpt ferdig pesto noen sted? 0 Siter
Gjest grebinnen Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Du blir feit av å spise kveldsmat. Hva med litt grønnsaker og dip istedenfor. Bytt ut filmen med sex og så blir det bra. 0 Siter
citoyen Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Hørtes godt ut... Men hvor får man kjøpt alt det "fancy" der? Ikke på kiwi i hvert fall.. Parmaskinke har de vel, men.. Får man kjøpt ferdig pesto noen sted? Ferdig pesto har de til og med på Prixen her hvor jeg bor. Og jeg har sjelden sett en butikk med så elendig utvalg som den[1]. Du finner det i pastahyllen i en hvilken som helst dagligvarebutikk. [1] De er av typen butikk som har "poteter". At man ikke får vite potetsorten er nå en ting, men man må gjette vilt på om det er kokefaste eller melne poteter de har i dag. Ofte har de blandet flere sorter i samme binge, så man får noen poteter som er istykkerkokt mens resten fremdeles er harde. Hvem var det som fant på doktrinen om at matvarer skal gjøres så billig og generisk som overhodet mulig? *grumf* 0 Siter
Gjest næhæhei Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Du blir feit av å spise kveldsmat. Hva med litt grønnsaker og dip istedenfor. Bytt ut filmen med sex og så blir det bra. Det er en myte at man blir feit av å spise kveldsmat, eller andre tider på døgnet. Finner ikke linken, men det var nettopp offentliggjort en rapport om akkurat det der. Så det så ) 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Rakørret,eggerøre,mandelpotet,flatbrød,smør og pils.) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Hørtes godt ut... Men hvor får man kjøpt alt det "fancy" der? Ikke på kiwi i hvert fall.. Parmaskinke har de vel, men.. Får man kjøpt ferdig pesto noen sted? Taleggioen får man bare i ostedisken på Ultra og ICA. Men den er til gjengjeld verd å smake på! ;o) Foccatiabrødet som naboen min baker, unner jeg alle å smake. Jeg er forøvrig heldig som har en av landets beste kokker til nabo. ;o) Mange koselige fredagskvelder når han mekker mat og vi har med vin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.