Gå til innhold

Bettat

Gjest Betat av en barndomskjærste

Anbefalte innlegg

Gjest Betat av en barndomskjærste

Jeg ble singel for3,5 uke siden, har kontakt med en annen gutt på min alder.

Han hørte plutselig fra seg lurte på om jeg kom en tur og jeg dro,satt å pratet i mange timer. Han hadde tatt noen øl,da jeg skulle dra så sa han når ser je deg igjen? Vet ikke svarte jeg.

Torsdagen kom jeg hjem fra jobb og han satt på nette. Vi pratet så spørte han om jeg kjørte slalom ja sa jeg,sendte et bilde av seg og kamerat.

Dagen etter mld vi til hverandre på mobilen,jeg skulle på fest. Han var på jobb,han dro på puben da han kom hjem. Jeg dro til byn men angret,fikk noen til å kjøre meg ned,han ble overrasket. Foreldrene hans var der oxo,vi snakket litt,så stengte det,mora spørte om dem skulle kjøre meg hjem el om jeg lånte seng av han.Det endte med litt elskelov,så våknet vi hansang og gikk i dusjen. Kjørte meg hjem fikk en kos,sa vi snakkes.Etter det var det par mld jeg sendte han. Hva syns dere,virker han intressert? Jeg er så betatt,hva gjør jeg tørr ikke si noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142165-bettat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Lonkil

Høres ut som du har blitt et offer for "the sandbag syndrom". Det er mulig det er en oppfunnet term, men logikken av den er der.

Når du kommer ut av et forhold dannes det et "tomrom" der hvor partneren var. Det er på en måte som om en demning ryker. Da er man et veldig litt offer rent følelsesmessig. En søker på en måte en sandsekk som kan fikse demningen - som kan fylle tomrommet. Det viser seg at man i slike perioder ofte søker noe annet enn en tradisjonelt gjør. Dette er ofte gamle venner eller andre som er i nærheten. Svært mange forhold starter på denne måten - uten at syndromet dermed trenger å være negativt.

Hjelper det ikke litt å være betatt da? Slipper kanskje savnet av exen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142165-bettat/#findComment-895051
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...