Gjest Vil så gjerne...lykkes Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hadde en MA i fjor,og etter dette har jeg blidt plaget med spotting ca.3 dager før menstruasjon. Skal ha et fryseforsøk,men tør ikke pga av disse spottingene. Lurer på om progesteronet er for lavt. Skal kjøpe progesteron krem på helsekost i morgen for å prøve neste syklus,bare for å se om det kanskje blir bedre?? Noen med samme problem? Er redd disse spottingene er en årsak til at jeg ikke blir gravid;( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142178-spotting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
oils Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei Jeg har det på samme måten, men jeg spotter hele 6 dager før mens. Det starter opp vanligvis 9 dager etter eggløsning. Har målt progesteron men den er normal. Hvis du skal måle progesteron er det viktig å ta flere prøver i samme syklus. Vanligvis tar leger en på dag 22 og da ser man ikke om det f.eks faller et par dager etter. Det beste er å ta det 5-6 dager e.mens så to til, med ca.3 dagers mellomrom før mens. Det sies at perioden mellom eggløsning og mens bør være minimum 10 dager, ellers kan det være problemer for egget å feste seg. Når kommer spottingen din i forhhold til eggløsning? 3 dager spotting tror jeg kan være normalt så det er jo slett ikke sikkert det er noe feil med deg. Har du snakket med lege om dette? Jeg lurer litt på om jeg kan ha endometriose, men har få andre symptomer på dette (smerter ved mens, samleie, cyster etc.) men det kan visst gi spotting i forb.med mens.(eneste måten å se dette på er ved laproskopi ) Problemene mine kom etter en fødsel for 7 år siden. Har vært gravid 4 ganger etter dette men mistet hver gang. Håper flere har innspill her. Hadde vært godt å finne ut hva dette kan komme av. Lykke til med deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142178-spotting/#findComment-894844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pregnasaurus Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei Jeg har det på samme måten, men jeg spotter hele 6 dager før mens. Det starter opp vanligvis 9 dager etter eggløsning. Har målt progesteron men den er normal. Hvis du skal måle progesteron er det viktig å ta flere prøver i samme syklus. Vanligvis tar leger en på dag 22 og da ser man ikke om det f.eks faller et par dager etter. Det beste er å ta det 5-6 dager e.mens så to til, med ca.3 dagers mellomrom før mens. Det sies at perioden mellom eggløsning og mens bør være minimum 10 dager, ellers kan det være problemer for egget å feste seg. Når kommer spottingen din i forhhold til eggløsning? 3 dager spotting tror jeg kan være normalt så det er jo slett ikke sikkert det er noe feil med deg. Har du snakket med lege om dette? Jeg lurer litt på om jeg kan ha endometriose, men har få andre symptomer på dette (smerter ved mens, samleie, cyster etc.) men det kan visst gi spotting i forb.med mens.(eneste måten å se dette på er ved laproskopi ) Problemene mine kom etter en fødsel for 7 år siden. Har vært gravid 4 ganger etter dette men mistet hver gang. Håper flere har innspill her. Hadde vært godt å finne ut hva dette kan komme av. Lykke til med deg Unnskyld jeg spør- men hva er/betyr spotting? Hilsen en uvitende 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142178-spotting/#findComment-895184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.