Gjest lurer så sinnsykt! Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Er det andre gutter der ute som har vært 16 år gammel og lurt på deres seksuelle legning?? Jeg tror ikke selv jeg er homofil. Jeg tenner ikke på gutter. Har en kjæreste som lett gir meg reisning... Sånn ca på 1-2-3... Hun er jente;) Men likevel så lurer jeg! Hvis jeg forestiller meg selv som har sex med en guttevenn så føler jeg ikke avsky, men føler meg heller ikke opphisset. Og jeg har aldri følt meg forelsket i en gutt. Jeg har gode venner som jeg er glad i, vi kan bli litt intime(Bare på kødd!!!!!) for det er sånn vi er. Vi kødder en del med hverandre! Og vi blir seff ikke sånn intime(Ta på hverandre osv)!!! Som sagt, jeg er glad i dem som venner. Og har aldri følt meg forelsket i noen av dem, aldri hatt den varme følelsen for noen av dem. Aldri en sånn følelse som jeg har hatt for jenta jeg er sammen med nå. Jeg regner med jeg ville lagt merke til om jeg ble forelsket i en gutt? De varme følelsene, de som gjør at jeg er xtra mye glad i dem i forhold til andre. Plz noen svar meg! Jeg blir gal! Disse tankene plager meg nemlig i hverdagen! Hvis jeg gjør noe med kroppen som er litt jentete så sier jeg til meg selv "Hvorfor gjorde du sånn? Er du homo fordi du gjorde sånn?" Så liksom alt jeg gjør analyserer jeg og spør meg selv om! Dette er så frustrerende! Dette bryter meg ned, inkludert humøret! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142211-homofil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjøtteteren Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ja, du er 16. Det er ikke sånn at hvis man ikke avskyr tanken på intim omgang med gutter, så er man automatisk homofil. Du er helt, helt normal. Når det gjelder dine feminine bevegelser, er det noe vi er opplært til. Gutter skal gjøre sånn, jenter skal gjøre sånn. Det sier lite om hvem du føler deg seksuelt tiltrukket av. Når homofile ofte har slikte fakter, er det fordi de allerede har brutt med den heteroseksuelle normen og dermed ikke behøver å tenke så nøye over dette. At en del av dem overdriver noe fryktelig, er dog en annen sak.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142211-homofil/#findComment-894951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bård Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg er homo og har vært 16 år. Jeg kan love deg at hvis du forelsker deg i en gutt så merker du det som en knyttneve i mellomgulvet. Du surrer rundt - omtrent på samme måte som du gjør nå, men med helt andre tanker i hodet: HAN!!!. Du gjør masse rart for å få vite mer om fyren, du gjør idiotiske ting for å være i nærheten av ham. Du holder på å svime av når du kjenner lukta av deodoranten eller shampooen hans... Masse vissvass, med andre ord. Helt likt sånn det antakelig var i den perioden du var forelska i hun som nå er kjæresten din, men før dere hadde blitt sammen. :-) Så hvis jeg skal svare litt enkelt, så ville jeg svare "Nei, du er ikke homo". Men jeg vil gjerne svare litt lenger også: Når to av samme kjønn har sex sammen - enten det er fordi de er forelska eller det er fordi de bare er nysgjerrige på sex og gjør det "på kødd" eller "som et eksperiment" - så er dette faktisk HOMOSEKSUALITET. Det behøver jo ikke være "dype følelser" bak alt man gjør her i livet. Man kan drikke seg full uten å være alkoholiker og man kan kline uten å være forelska. Kanskje er det ikke SÅ sjeldent at man kliner med noen på fest, uten at man blir direkte kåt av den grunn (vedkommende er ikke nødvendigvis SÅ pen - kanskje kliner man mest for å være "kul"?). Kanskje hadde flere hatt "fyllesex" eller "køddesex" eller "festsex" bare "sex" - med noen av eget kjønn - hvis det ikke hadde vært for at det var så mye fordommer mot det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142211-homofil/#findComment-895703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anahita Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Kanskje er du begge deler eller androgyn. Kankje er ikke skillene så tydelige som samfunnet vil at de skal være. Ellers tror jeg det er helt naturlig at du, som 16 åring, har tanker rundt dette. Du finner ut av det, når du stoler på følelene dine. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142211-homofil/#findComment-897107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.