Gå til innhold

Hjernen, en forræder

Anbefalte innlegg

Gjest Hjernespinn

Ved hjelp av tankene dine kan du overbevise deg selv. Ved hjelp av tankene dine kan du bli til noe du ikke er... Dine egne tanker kan lure deg i en felle. Nøkkel ordene er "Hva om/hvorfor/hvorfor ikke/er jeg?" Disse kan faktisk ødelegge mye for deg, mye i din hverdag og humøret ditt... La oss si at du spør deg selv, er jeg homofil? Også kan du tenke på 2 gutter som har sex. Du føler ikke avsky, du føler deg ikke opphisset. Men likevel kan du tenke på dette uten at det plager deg... Mange som er usikre på seg selv kan da lett tro at de er homofile, eller fortsette og spørre seg selv. Analysere alt de gjør og prøve å finne ut hvordan det kan assosieres med homofili. La oss si at du er gutt, og du f.eks. ser på rompa til en annen mann... Da kan du spørre deg selv, så jeg på rompa fordi jeg er homo? Eller var det bare fordi det var der øya først falt? Og hvorfor falt de der først? Er det fordi jeg likte rompa hans? Og hvorfor liker jeg rompa hans? Skjønner dere???? Hjernen, en forræder....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142219-hjernen-en-forr%C3%A6der/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hjernespinn

Hjernen kan ikke forræde oss enn så lenge vi også har følelser.

Jeg er enig der, men hva om man er usikker på følelsene? Det er nemlig da man kan komme et stykke ut på jordet;) Det var dette jeg tenkte på. Forestill deg hvor mye en ungdom som er usikker på seg selv og sine følelser, må gå gjennom pga. dette!...

Gjest tjohooo

Jeg er enig der, men hva om man er usikker på følelsene? Det er nemlig da man kan komme et stykke ut på jordet;) Det var dette jeg tenkte på. Forestill deg hvor mye en ungdom som er usikker på seg selv og sine følelser, må gå gjennom pga. dette!...

Ja da kanskje han skal slappe av litt? Han har ikke verdens største problem, det er normalt å spekulere litt om sånne ting i ungdomsårene, ja til og med ekspirimentere litt, kanskje kan det hjelpe han å tenke litt mindre på seg selv og heller slappe av?

Trenger ikke forestille meg; har vært der.

Jeg tror at når det _ikke_ er følelser inne i bildet, så slutter man å gruble relativt raskt. Jeg vet ikke, men jeg tror. Muligens har andre helt andre erfaringer og tanker om dette enn meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...