Gå til innhold

Til heterofile damer: Tenner du på...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

7

• Dorthe

4

• nanna

3

• Rubia

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

petter smart

Nå har jeg ikke lest den andre tråden men jeg må si at jeg ikke tenner på en 16-åring uansett hvor vakker kropp han hadde hatt. Han er jo et barn.

Hva om han så ut som om han var 22+ og du ikke visste hvor gammel han var?

Hadde du ikke da kunnet tent på han dersom han hadde en sexy kropp?

petter smart

Overhodet ikke. For meg finnes det ikke noe sexy med en snørrungekropp.

Da bekrefter du mitt poeng. Poenget var at denne gutten så ut som en voksen mann med en voksen og sexy kropp. Det er ikke snakk om noen snørrungekropp, men en kropp du tror er eldre.

Hva om han så ut som om han var 22+ og du ikke visste hvor gammel han var?

Hadde du ikke da kunnet tent på han dersom han hadde en sexy kropp?

Nei, sønnen min er snart 22 og jeg har tilgode å synes noen av kompisene hans er sexy. Men jeg kan småflørte med et par av dem da men det er helt på deres premisser.

Kanskje mest fordi de har en utrolig humor.

Annonse

petter smart

Nei, sønnen min er snart 22 og jeg har tilgode å synes noen av kompisene hans er sexy. Men jeg kan småflørte med et par av dem da men det er helt på deres premisser.

Kanskje mest fordi de har en utrolig humor.

Litt PK?

Tror det er mange med barn som ikke vil akseptere at de kan tenne på personer som er like gamle som barna, mest fordi man ikke tenker på ens barn som noe en tenner på.

Men det er lov for deg å synes at en 22 år gammel mann er sexy. Selv om sønnen din er 22.

Litt PK?

Tror det er mange med barn som ikke vil akseptere at de kan tenne på personer som er like gamle som barna, mest fordi man ikke tenker på ens barn som noe en tenner på.

Men det er lov for deg å synes at en 22 år gammel mann er sexy. Selv om sønnen din er 22.

De kan være kule og snakke med men de er ikke sexy.

Barnslige i trynet og hengslete i kroppen. Nei....

Når jeg leser svarene her og i den andre tråden så synes jeg at det kan sees noe som går igjen...

Det skal finnes ut om vi kvinner kan finne på å sexuellt lyste på yngre gutter...

Vi sier nei, og så blir det sakt..."men hvis de ser eldre ut...og dere ikke vet hvor gamle de er"...

Klart vi sikkert kan "gå i fella", men slik jeg skjønner det så er det da forde gutten gjerne ser eldre ut, kanskje har en voksen, muskuløs og "moden" kropp, hår på brystet ol.(hvilket en så ung gutt som det blir diskutert så nært som umulig kan ha)

Altså...vi kan lyste om vi ikke vet alder forde gutten "minner" om...ser ut som en som er meget eldre...

I tilfelle med guttene så synes jeg ikke det blir helt det samme...for var ikke poenget da at jentene så yngre ut enn sine år...altså så skulle de liksom være lovlige men minne om jentunger, med en jentunges kropp ???

Hvis ikke jeg er på jordet nå så så går vi altså for det motsatte gutta og jentene...og derfor kan ikke gutta i tråden her sette oss fast...

Eller ???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...