Gjest bella bulimi Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Noen som har erfaringer med hypnose i forbindelse med behanlding av psykiske lidelser? Har bulimi og har tenkt å prøve hypnose. Noen som har tanker om det kan hjelpe eller ikkke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trrrish Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Problemet med spiseforstyrrelser er at det er opp til deg selv å bli frisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bella bulimi Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Problemet med spiseforstyrrelser er at det er opp til deg selv å bli frisk. Men når man i mange år har prøvd alene søker man diverse hjelp. Kjenner du noen som har erfaring med hypnose. har det vært bra for de? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trrrish Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Men når man i mange år har prøvd alene søker man diverse hjelp. Kjenner du noen som har erfaring med hypnose. har det vært bra for de? Kjenner ingen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Dessverre har jeg ingen erfaringer å dele med deg. Det er viktig å ha klart for seg at hypnose og hypnose er vidt forskjellige ting. Teknikkene og filosofien bak varierer sterkt. Likedan hva de forsøker å oppnå med hypnose. Om det finnes typer hypnose som har dokumentert effekt på bulimi vet jeg ikke. Men jeg vet helt sikkert at det finne hypnoseformer som er best egnet til å gjør folk mer syke og forvirrede. Om du prøver dette vil jeg anbefale å være kritisk til hvilken behandler og hvilke tekninker du prøver. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.